Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Röster i Transformers Jordens gnista. !

Startat av gstone, 11 juni 2023 kl. 11:06:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

 Vet någon vilka rösterna är i tv serieren Transformers Jordens gnista. ?

Alltså den nuvarande Transformers serien :)ä

Känner någon igen några av rösterna ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Den har jag faktiskt helt missat. Var finns eller sänds den?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 juni 2023 kl. 12:40:13Den har jag faktiskt helt missat. Var finns eller sänds den?
Nickelodeon .

Den började gå vitras.

vet inte om den går att streama någonstans än ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 11 juni 2023 kl. 13:51:14Nickelodeon .

Den började gå vitras.

vet inte om den går att streama någonstans än ;)
Det förklarar saken, då jag ärligt talat relativt sällan ser på linjär TV nuförtiden, utan håller mig oftast till streamingtjänster. Jag har nog inte sett på Nickelodeon en enda gång det senaste halvåret, så då var det inte så konstigt att jag missat den...

Som vanligt när det gäller Nickelodeon är det antingen lätt eller väldigt svårt att få fram dubbcredits, då de verkar anlita KM Studio/Plint till ungefär hälften av sina produktioner och Iyuno/SDI för den andra halvan (plus enstaka produktioner som Eurotroll fått). Jag är fortfarande däckad av magsjukan, men när jag mår lite bättre kan jag fråga Plint om det råkar vara dem som dubbat serien.

Är det inte dem, så får jag försöka att kontakta Nickelodeon, men tyvärr verkar de i 90% av fallen ignorera mina mail helt... :(

Elios