Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

SUSIE & ANDRA FIGURER

Startat av gstone, 9 januari 2024 kl. 23:26:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Jabberjaw

Citat från: gstone skrivet  9 januari 2024 kl. 23:26:22Så vilka är rösterna i denna DVD om  den enens är dubbade ?

https://www.tradera.com/item/302154/619729669/susie-andra-figurer-svenskt-tal-dvd
För mig att det inte är någon dubbning alls... Har den i källaren. Och blev väldigt besviken, så köp den inte. ;D

Elios

Citat från: Jabberjaw skrivet  9 januari 2024 kl. 23:29:37För mig att det inte är någon dubbning alls... Har den i källaren. Och blev väldigt besviken, så köp den inte. ;D
För sent gjorde det nyss.  :o 8) 8)

Jabberjaw


Elios


Elios

Citat från: Elios skrivet 14 januari 2024 kl. 14:59:39Vi får väl se.  :o
Ska se denna efter att jag flyttat och gör det imorgon. ;D ;D ;D

MOA

Citat från: Elios skrivet 19 januari 2024 kl. 17:19:57Ska se denna efter att jag flyttat och gör det imorgon. ;D ;D ;D
Flyttar hemifrån?

Elios


Mathilda Gustafsson

Citat från: Elios skrivet 12 januari 2024 kl. 00:15:06För sent gjorde det nyss.  :o 8) 8)
Vänta lite...det där är ju olagligt! Sussie är ju en disneykaraktär så den där utgåvan bryter totalt mot uppbehovsrättslagarna!

Elios

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 19 januari 2024 kl. 18:43:06Vänta lite...det där är ju olagligt! Sussie är ju en disneykaraktär så den där utgåvan bryter totalt mot uppbehovsrättslagarna!
Säg det till dom då ja! 8) 8) 8)

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 19 januari 2024 kl. 18:43:06Vänta lite...det där är ju olagligt! Sussie är ju en disneykaraktär så den där utgåvan bryter totalt mot uppbehovsrättslagarna!
Susie är inte en Disney karaktärer från början utan kommer från en barnbok. På något sätt har dock Disneys kortfilm råkat bli public domain men inte ljudet utan bara animationen...