Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vilken Nalle Puh-film gillar ni mest

Startat av E, 1 december 2018 kl. 19:22:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vilken Nalle Puh-film gillar ni mest

Filmen om Nalle Puh
1 (20%)
Nalle Puh och jakten på Christoffer Robin
1 (20%)
Tigers Film
3 (60%)
Nasses Stora Film
0 (0%)
Puhs film om Heffaklumpen
0 (0%)
Vårkul med Ru
0 (0%)
Puhs Heffaklump Halloween
0 (0%)
Nalle Puhs film - Nya äventyr i Sjumilaskogen
0 (0%)
Christoffer Robin och Nalle Puh
0 (0%)

Antal personer som röstat: 5

E

Vilken Nalle Puh-film gillar ni mest. Själv gillar jag Tigers Film mest :)

Disneyfantasten

Jag tycker att samtliga Nalle Puh filmer gjorda 1997-2005 är betydligt bättre än de tre andra filmerna!

Mina två favoriter är Tigers Film och Nasses Stora Film, som båda såg jag på bio, men jag var tvungen att välja en så jag tog Tigers Film...

Elios

Jag tog Jakten på Christoffer Robin. Har inte gillat den på senare år men tog den ändå.  ???

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet  1 december 2018 kl. 19:48:58
Jag tog Jakten på Christoffer Robin. Har inte gillat den på senare år men tog den ändå.  ???

Varför gillar du den inte?

För mig är det en stor barndoms-favorit, dock är den inte alls biovisad, men jag gillar den och i likhet med Tigers Film och Nasses Stora Film så är den enligt mig avsevärt bättre än både Filmen om Nalle Puh och Nalle Puhs Film Nya Äventyr i Sjumilaskogen...

Dock måste jag säga att Tigers Film och Nasses Stora Film båda två är bättre än Nalle Puh och Jakten på Christoffer Robin...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 december 2018 kl. 20:00:29
Varför gillar du den inte?

För mig är det en stor barndoms-favorit, dock är den inte alls biovisad, men jag gillar den och i likhet med Tigers Film och Nasses Stora Film så är den enligt mig avsevärt bättre än både Filmen om Nalle Puh och Nalle Puhs Film Nya Äventyr i Sjumilaskogen...

Dock måste jag säga att Tigers Film och Nasses Stora Film båda två är bättre än Nalle Puh och Jakten på Christoffer Robin...

Nja jag älskade den när jag var liten men tyckte den var lite så där ivrig eller ja inte lika spännande som när man var yngre. Men ja det är väl åldern antar jag.  ;D
Tänker att filmen hade varit mycket rolig om det verkligen fanns en Skallesaurus.  8)