Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

LUCKY LUKE Det stora äventyret

Startat av gstone, 4 februari 2016 kl. 20:05:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Finns det något sätt att se LUCKY LUKE Det stora äventyret på ? Vhs filmen är väldigt dyr på tradera. Finns den på nätet ? eller ännu bättre på dvd ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

rooney

#1
Finns som video on demand hos CDON för 39kr: http://cdon.se/film/video-on-demand/lucky-luke-br%C3%B6derna-dalton-p%C3%A5-rymmen-sv-tal-17384585 eller som DVD hos Discshop för 49kr: http://www.discshop.se/filmer/dvd/lucky_luke_broderna_dalton_pa_rymmen/P30867


Edit: Har en annan titel på DVD men ska vara samma film.

Elios

Tror att jag sett lite av den. Men föredrar nog dom andra filmerna lite mer.
Även om man har sett många versioner utav dubbning där så. 

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2023 kl. 12:17:19Det är trist att den dubbades om-
Det tycker jag också. Jag tror att varit rättighetproblem med orginaldubbning.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 23 maj 2023 kl. 12:58:21Det tycker jag också. Jag tror att varit rättighetproblem med orginaldubbning.
Sånt är ju svårt att hjälpa.Men åndå dåligt.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2023 kl. 14:13:32Sånt är ju svårt att hjälpa.Men åndå dåligt.
Jag tror att Egmont/nordisk film äger fortfarande rättigheter på orginaldubb och Filmfactory vill inte köpa rättigheter på orginaldubb. Jag tror att Filmfactory har gått i konkurrens.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 23 maj 2023 kl. 14:42:07Jag tror att Egmont/nordisk film äger fortfarande rättigheter på orginaldubb och Filmfactory vill inte köpa rättigheter på orginaldubb. Jag tror att Filmfactory har gått i konkurrens.
Kankse rätt åt dom.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.