Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Nåt du kan radera sen

Startat av Gabriel, 14 oktober 2004 kl. 14:00:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 21 gäster tittar på detta ämne.

Gabriel

yes...jag blev den första som skrev här!! ;D..har invigt den nu..ni andra kan börja med att starta forum å sånt..=P...danne, kommer dom gamla inläggen komma upp och är jag fortfarande medlem här lr måste jag registrera mig igen?

Erika

Vill bara säga att det är härligt att forumet är tillbaka.  :)

Daniel Hofverberg

#2
Gabriel - Tyvärr ser det osannolikt ut att de äldre inläggen kommer att komma tillbaka, i och med att säkerhetskopiorna var korrupta och innehöll inte tillräckligt med information för att kunna återskapa inläggen eller medlemmarna. Jag ska höra med webbhotellet om de råkar ha sparat fungerande äldre backuper, men chansen är nog liten...

Det innebär tyvärr också att du måste registrera dig på nytt.  :(

GaBBe

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:21:16
Det innebär tyvärr också att du måste registrera dig på nytt.  :(

...och att alla mina stjärnor försvinner..=P...när vi vanliga registrerade har fullt med stjärnor, hur ser det ut då?..blir vi klassade som administrator då och får fem stjärnor lr?..=P

Daniel Hofverberg

Ja, visst är det sorgligt att förlora sin "post count"...  ::)

Efter att ha postat många inlägg, så kommer även vanliga medlemmar att få 5 stjärnor, men i en annan färg än administratörer och moderatorer. Den högsta status som vanliga medlemmar kan få kallas i den här forumprogramvaran för "Hero Member" i standardinställningarna.

GaBBe

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:41:40
Ja, visst är det sorgligt att förlora sin "post count"...  ::)

meh, du har ju 5 stjärnor hela tiden..!..du vet inte hur dt känns att bara ha 1 stjärna..=P

PAAATE

Citat från: Gabriel skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:00:59
yes...jag blev den första som skrev här!! ;D..har invigt den nu..ni andra kan börja med att starta forum å sånt..=P...danne, kommer dom gamla inläggen komma upp och är jag fortfarande medlem här lr måste jag registrera mig igen?

Damn!!! Jag var nästan först, men eftersom jag fortfarande använder modem (fram till på Måndag) så bröts skiten precis när jag skulle trycka på Login! Jag kunde förstås bara ha tryckt på "anslut", men inte då! För anledningen till att det bröts var att min mamma skulle ringa ett samtal!   :'(
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Wennström

Citat från: Patrik skrivet 14 oktober 2004 kl. 20:28:48

Damn!!! Jag var nästan först, men eftersom jag fortfarande använder modem (fram till på Måndag) så bröts skiten precis när jag skulle trycka på Login! Jag kunde förstås bara ha tryckt på "anslut", men inte då! För anledningen till att det bröts var att min mamma skulle ringa ett samtal!   :'(

Snälla, använd inte andra färger än svart till brödtexter. Jag finner dit val av färg, till den text du skrev, mäkta mödosam att läsa.  :-\
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide'!"
- Robin Williams -

Daniel Hofverberg

Jag håller med - det kan vara en bra idé att undvika olika färger till längre textstycken (särskilt ljusare färger). Tänk på att inte alla bildskärmar visar samma sak - olika bildskärmar är olika ljusa, och visar färger och kontraster olika. Det gör att det somliga kan läsa utan problem, kan vara svårläst på andra bildskärmar.

PAAATE

Citat från: Daniel Wennström skrivet 15 oktober 2004 kl. 01:20:37
Citat från: Patrik skrivet 14 oktober 2004 kl. 20:28:48

Damn!!! Jag var nästan först, men eftersom jag fortfarande använder modem (fram till på Måndag) så bröts skiten precis när jag skulle trycka på Login! Jag kunde förstås bara ha tryckt på "anslut", men inte då! För anledningen till att det bröts var att min mamma skulle ringa ett samtal!   :'(

Snälla, använd inte andra färger än svart till brödtexter. Jag finner dit val av färg, till den text du skrev, mäkta mödosam att läsa.  :-\

Mmm, jag insåg också det! Förresten ska du inte hälsa? Eller du kanske inte vet vem jag är? Två ledtrådar: Ankorama, först över 1000 poster! Så vet du nu då? Äh, skit samma, det är i alla fall jag, Höganäskillen!  ;D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Ganska ironiskt att ämnet "nåt du kan radera sen" är populärast för tillfället! :D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Christian Hedlund

Citat från: Patrik skrivet 16 oktober 2004 kl. 20:07:20
Ganska ironiskt att ämnet "nåt du kan radera sen" är populärast för tillfället! :D

Jasså?

:P
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Christian Hedlund

Citat från: GaBBe skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:54:18
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:41:40
Ja, visst är det sorgligt att förlora sin "post count"...  ::)

meh, du har ju 5 stjärnor hela tiden..!..du vet inte hur dt känns att bara ha 1 stjärna..=P

Gabbe gamle vän ... är du könlös?

<-----------------------------------------------------------------------------------

:-\
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

PAAATE

Citat från: Christian Hedlund skrivet 18 oktober 2004 kl. 15:05:25
Citat från: Patrik skrivet 16 oktober 2004 kl. 20:07:20
Ganska ironiskt att ämnet "nåt du kan radera sen" är populärast för tillfället! :D

Jasså?

:P

Hmm, jag är inte helt säker på om det var ett sarkastiskt "Jaså" eller inte, men i fall det inte var det så kommer nu en förklaring till vad jag menade! "Nåt du kan radera sen" skulle ju onekligen bara vara ett tillfälligt ämne utan någon egentlig mening, men sen när alla postar här så blir det ju genast det populäraste ämnet, och därmed raka motsatsen till var det skulle vara! Fast nu när jag tänker efter så stämmer nog inte "ironiskt", det är väl snarare paradoxalt! Eller, nej, det lät inte heller bra. Hmmm. Äh, nevermind! Nu blir jag bara förvirrad! ???
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Christian Hedlund

Citat från: Patrik skrivet 18 oktober 2004 kl. 18:23:55
Citat från: Christian Hedlund skrivet 18 oktober 2004 kl. 15:05:25
Citat från: Patrik skrivet 16 oktober 2004 kl. 20:07:20
Ganska ironiskt att ämnet "nåt du kan radera sen" är populärast för tillfället! :D

Jasså?

:P

Hmm, jag är inte helt säker på om det var ett sarkastiskt "Jaså" eller inte, men i fall det inte var det så kommer nu en förklaring till vad jag menade! "Nåt du kan radera sen" skulle ju onekligen bara vara ett tillfälligt ämne utan någon egentlig mening, men sen när alla postar här så blir det ju genast det populäraste ämnet, och därmed raka motsatsen till var det skulle vara! Fast nu när jag tänker efter så stämmer nog inte "ironiskt", det är väl snarare paradoxalt! Eller, nej, det lät inte heller bra. Hmmm. Äh, nevermind! Nu blir jag bara förvirrad! ???

För att lätta ditt hjärta:

jag förstod skämtet och jag var ironisk.  ;)
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com