Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Servetrisens röst ?

Startat av gstone, 9 juni 2016 kl. 09:45:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag undrar vem som är rösten till servetrisen i film Kejsarens nya still ? Jag vet att Kristina Adolphson gjord henne i tv serien. Men vem gjord hemme i filmen ? Och vem gjord rösten Kronks nya still ? Var det Christina Schollin efter som hon står med bland övriga röster till Kronks nya sti ? Kan någon svar på det ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Har du eller kan du ordna något ljudklipp på karaktären ifråga?

I och med att jag håller på att flytta till en ny lägenhet, och precis håller på att flytta över alla DVD-filmer, är det inte så lätt för mig att hitta åt just den här filmen för tillfället... Ljudklipp kan säkert vara till hjälp även för andra, då inte alla har filmen eller enkel tillgång till den.

jimstrom

Om det är den lite äldre damen på restaurangen du menar, så röstas hon av Gunvor Pontén.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

gstone

Citat från: jimstrom skrivet  9 juni 2016 kl. 15:33:29
Om det är den lite äldre damen på restaurangen du menar, så röstas hon av Gunvor Pontén.

Tack så mycket Jim.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.