Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Någon här med stort intresse för animerad film o serier?

Startat av Zenon, 29 mars 2017 kl. 18:05:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Zenon

Vilka är dina favorit filmer o serier?
Hur många har du i din samling :)?
Hur började ditt intresse?

moviefan

Jag har så många favoriter. Jag gillar Disneys långfilmer, de flesta av dem. Sam en del av serierna.  Jag har många disneyklassiker på dvd. jag har många andra animerade filmer också. Te.x  Balto, Landet för längesedan, Det var en gång en skog, Tummelisa mfl. Jag har också en del från Dreamworks. Shrek, Madagaskar, Prinsen av Egypten och Kung Fu Panda. Jag tittar på dem rätt ofta. Jag brukar också kolla på Dreamfilm. Pojken med det tickande hjärtat, är också en favorit. Första Happy Feet är mycket bra. Likaså Legenden om ugglornas rike.  :D  Ja, det finns så många bra filmer och serier som är animerade.

moviefan

Citat från: Zenon skrivet 29 mars 2017 kl. 18:05:41
Vilka är dina favorit filmer o serier?
Hur många har du i din samling :)?
Hur började ditt intresse?

Jag har så många favoriter. Jag gillar Disneys långfilmer, de flesta av dem. Sam en del av serierna.  Jag har många disneyklassiker på dvd. jag har många andra animerade filmer också. Te.x  Balto, Landet för längesedan, Det var en gång en skog, Tummelisa mfl. Jag har också en del från Dreamworks. Shrek, Madagaskar, Prinsen av Egypten och Kung Fu Panda. Jag tittar på dem rätt ofta. Jag brukar också kolla på Dreamfilm. Pojken med det tickande hjärtat, är också en favorit. Första Happy Feet är mycket bra. Likaså Legenden om ugglornas rike.  :D  Ja, det finns så många bra filmer och serier som är animerade.

Zenon

Vet du om det är tillåtet att prata om och skapa trådar i forumet här, som är inriktade på pirat kopiering / pirat streaming, appropå dreamfilm ;P
:) Jag visste inte om detta var tillåtet att nämna!

TonyTonka

Citat från: Zenon skrivet 31 mars 2017 kl. 16:29:03
Vet du om det är tillåtet att prata om och skapa trådar i forumet här, som är inriktade på pirat kopiering / pirat streaming, appropå dreamfilm ;P
:) Jag visste inte om detta var tillåtet att nämna!

Jag har hört någonstans att streaming inte olagligt, utan bara nedladdning. Dock så vet jag inte om det stämmer. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

moviefan

Det finns så många bra animerade filmer, även dom som inte är Disney. Vilka äger ni ?

Hey Arnold på svenska

Citat från: Zenon skrivet 29 mars 2017 kl. 18:05:41
Vilka är dina favorit filmer o serier?
Hur många har du i din samling :)?
Hur började ditt intresse?

1 Hey Arnold.

2 Från säsong 1
Avsnitt 1 - Downtown as Fruits; Eugene's Bike
Avsnitt 2 - The List; The Haunted Train
Avsnitt 3 - Operation: Ruthless; The Vacant Lot
Avsnitt 4 - Sixth Grade Girls; The Baseball
Avsnitt 5 - Benchwarmer; Cool Jerk
Avsnitt 6 - The Little Pink Book; Field Trip
Avsnitt 7 - Arnold The Tutor; Gerald Comes Over
Avsnitt 8 - Heat; Snow
Avsnitt 9 - Mugged; Roughin' It
Avsnitt 10 - Door 16; Arnold as Cupid
Avsnitt 11 - Das Subway; Wheezin' Ed
Avsnitt 12 - The Spelling Bee; Pigeon Man
Avsnitt 13 - Olga Comes Home; Salley's Comet
Avsnitt 14 - Abner Come Home; The Sewer King
Avsnitt 15 - Magic Show; 24 Hours to Live
Avsnitt 16 - Arnold's Christmas
Avsnitt 17 - False Alarm; World Records

Från säsong 2 har jag.
Arnold's Halloween

3 När jag började titta på serien på internet förstås på engelska, men blev sen väldigt sugen att se serien på svenska också.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048