Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

american dragon jake long avsnitt

Startat av clara liljeberg, 15 april 2020 kl. 01:38:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 27 juni 2020 kl. 07:44:56
varför svarar svt inte på min förfrågan om att american dragon borde sändas på svtplay för det gör mig besviken om mitt svarsbrev inte dök upp i min brevlåda.

Dom har väl bättre saker att göra  ;D

Förresten har dom nog inte rättigheterna.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

att det inte blir nån disneydags på svtplay som jag har försökt kontakta dem med posten.

Anders M Olsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 28 juni 2020 kl. 02:17:33
att det inte blir nån disneydags på svtplay som jag har försökt kontakta dem med posten.

SVT har tidigare sagt att Disneydags kommer tillbaka till hösten. Det blir nog i så fall bara i "vanlig" tv på Barnkanalen, så man får titta på (eller spela in) programmen när de sänds. Det går inte att titta i efterhand på SVT Play.

Har du skickat brev med posten till SVT? Då kan det nog ta tid att få svar, om de svarar alls. Jag brukar skicka e-post till . På den adressen svarar de som regel inom några dagar.

clara liljeberg

då blir jag jättebesviken om disneydags inte dyker upp på hösten eller att jag måste vänta tills det sänds och jag saknar de avsnitten jättemycket men de dök inte upp på xd och det fanns så många minnen där som t ex den om bägaren på den stora talangjakten eller vad som finns i kistan under jorden.

clara liljeberg

kommer du ihåg några av platserna där hund fus fiende hade slagits på grund av ett mynt.

Grimner

Jag har ungefär hälften av avsnitten på svenska (hela säsong 1 förutom avsnitt 11), ifall någon är intresserad av att göra mer än bara minnas. 8)
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

clara liljeberg

kanske de lägger upp det på disney channel som en throwback så att några kom ihåg det och vilka andra minns du nåt av det som t ex gripar och om bägaren som jag tycker var vackert med ädelstenar på.

gstone

Vilka spelar Jakes föräldrar på svenska ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Grimner

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2023 kl. 01:16:10Vilka spelar Jakes föräldrar på svenska ?
Dick Eriksson & Charlotte Ardai Jennefors. Och morfadern spelas av Stephan Karlsén. :)
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.