Författare Ämne: Rättelser  (läst 11681 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad TonyTonka

• Nostalginisse och Disneyfanatiker
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 3 303
  • Kön: Man
  • Dizzy <3
    • Visa profil
    • Min blogg
SV: Rättelser
« Svar #30 skrivet: 18 oktober 2010 kl. 15:00:25 »
Det vore trevligt om någon därute hade episoderna (med mediadubbs dubb) med piff och puff och kunde göra röstprover så att fler kanske kunde identifiera rösterna i dubben. Om någon har den inspelad alltså.

Vilken dubb förekommer på hyrvideorna med Piff & Puff och räddningspatrullen (tippar dom kom ut c.a 1989-1990)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2019-02-07)

Ny omgång av "Vem är bäst?" på bloggen nu!

Utloggad Daniel Hofverberg

• Administratör
  • Antal inlägg: 6 854
    • Visa profil
« Svar #31 skrivet: 18 oktober 2010 kl. 23:46:51 »
Jag vet att jag ska ha ett eller två avsnitt med Media Dubbs dubbning på något gammalt VHS-band som min moster spelade in åt mig på den tiden när jag inte hade TV3, men jag har tyvärr inte lyckats hitta åt det än. Men jag har inte gett upp, så förr eller senare hoppas jag att det VHS-bandet dyker upp...

Alla VHS-utgåvor av Piff & Puff - Räddningspatrullen använder mig veterligen KM Studios omdubb.

Utloggad TonyTonka

• Nostalginisse och Disneyfanatiker
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 3 303
  • Dizzy <3
    • Visa profil
    • Min blogg
« Svar #32 skrivet: 25 juni 2011 kl. 20:35:32 »
Jag vet att jag ska ha ett eller två avsnitt med Media Dubbs dubbning på något gammalt VHS-band som min moster spelade in åt mig på den tiden när jag inte hade TV3, men jag har tyvärr inte lyckats hitta åt det än. Men jag har inte gett upp, så förr eller senare hoppas jag att det VHS-bandet dyker upp...

Alla VHS-utgåvor av Piff & Puff - Räddningspatrullen använder mig veterligen KM Studios omdubb.

Hittat något än?
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2019-02-07)

Ny omgång av "Vem är bäst?" på bloggen nu!