Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Adresser

Startat av TonyTonka, 10 augusti 2011 kl. 16:00:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

jag undrar om det inte behövs en uppdatering på Adresser-sidan. Där står det inget om att Sun Studio och SDI Media har gått ihop, och jag tror att Lasse Svenssons mail inte stämmer.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Daniel Hofverberg

Jag uppdaterade den sidan för nästan ett år sedan med bl.a. den nya informationen om SDI Media och Sun Studio, men tydligen hade jag missat att ladda upp den till servern. Tack för att du uppmärksammade det - nu är sidan uppdaterad och uppladdad, och de svenska adresserna bör vara aktuella.

Bland de norska och danska adresserna kan det dock fortfarande finnas inaktuella uppgifter, för där har jag ärligt talat inte full koll på företagen.

Erik Friman

Jag fick reda på att Dubbermans nuvarande adress är och ligger i Folkungagatan 122 och inte längre i Hornbruksgatan 19. Har den bytt nytt namn eller hör den ihop med någon bolag som heter BTI Studios?

Daniel Hofverberg

Dubberman köptes upp av BTI Studios ifjol, så det är säkerligen därför de flyttat. Jag ska ändra på sidan Adresser.  :)

I samband med uppköpet slutade för övrigt BTI Studios även med att dubba själva i Göteborg, som de gjort i mindre utsträckning under några års tid.

Elios

Hade inte en del kontor flyttats eller då ännu!?!?