Författare Ämne: Uppdatering av recension ?  (läst 2486 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ddubbning

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 040
    • Visa profil
Uppdatering av recension ?
« skrivet: 19 maj 2006 kl. 14:20:30 »
I din recension av Disney´s "Pank och fågelfri" skriver du att du inte har sett den svenska originaldubben av filmen.Eftersom du ju har lagt ut en ljudfil från originaldubben i en tråd i dubbningsforumet en gång med EH Brochmann som Kalle Anka ,antar jag att du har tillgång till originaldubben ? Isåfall kanske du kan göra en uppdatering av recensionen ,vore intressant !
« Senast ändrad: 12 juni 2006 kl. 00:19:05 av ddubbning »

Utloggad Daniel Hofverberg

• Administratör
  • Antal inlägg: 5 376
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Uppdatering av recension ?
« Svar #1 skrivet: 19 maj 2006 kl. 18:35:13 »
Det stämmer att jag har tillgång till originaldubben, men jag har fortfarande inte hunnit se hela den (bara vissa bitar).

Jag har all avsikt att uppdatera recensionen så fort jag hinner. Meningen är att recensionen av Pank och fågelfri på aningen sikt ska bli en dubbelrecension, som tar upp båda dubbningarna av filmen i samma recension (med separata betyg).

Utloggad ddubbning

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 040
    • Visa profil
SV: Uppdatering av recension ?
« Svar #2 skrivet: 19 maj 2006 kl. 18:44:37 »
Det stämmer att jag har tillgång till originaldubben, men jag har fortfarande inte hunnit se hela den (bara vissa bitar).

Jag har all avsikt att uppdatera recensionen så fort jag hinner. Meningen är att recensionen av Pank och fågelfri på aningen sikt ska bli en dubbelrecension, som tar upp båda dubbningarna av filmen i samma recension (med separata betyg).

Ok, det låter bra!