Författare Ämne: Eurotroll  (läst 4821 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Christian Hedlund

• 1 Man - 20 Voices
  • Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 214
  • Kön: Man
    • Visa profil
    • 1 Man - 20 Voices
Eurotroll
« skrivet: 9 december 2004 kl. 19:39:52 »
Var på en glöggfest i måndags tillsammans med min goda vän Jasmine Heikura.
Värdar var Eurotroll och vi höll till i deras studios på Narvavägen i Sthlm.
Mycket trevligt med mycket kändisar inbjudna (Magnus Härenstam, Helene Sjöholm, Lill-Babs m.fl.).
Men det mest fantastiska var nog att hela eliten var där. Hela eliten av röstskådisar.
Pratade med både Leo Hallerstam och ELina (vet inte efternamn). Dessutom träffade jag min röstmentor Gunnar Ernblad för första gången IRL. Mycket trevligt. Annica Smedius, Louise Raeder och, ja, hela fadderullan var där.
Fantastiskt roligt och kul att träffa folk i den branschen.

P.S. Lyssna gärna på Adam Alsing och Gry Forsell på Mix Megapol på morgonen mellan 6 och 10, jag jobbar med dem i en vecka till D.S
Christian Hedlund
Röstakrobat, föreläsare och kreativ entrepreNörd
www.1man20voices.com

Utloggad GaBBe

• Seniormedlem
  • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
Re: Eurotroll
« Svar #1 skrivet: 10 december 2004 kl. 12:18:06 »
Mycket trevligt med mycket kändisar inbjudna (Magnus Härenstam, Helene Sjöholm, Lill-Babs m.fl.).
Men det mest fantastiska var nog att hela eliten var där. Hela eliten av röstskådisar.
Pratade med både Leo Hallerstam och ELina (vet inte efternamn). Dessutom träffade jag min röstmentor Gunnar Ernblad för första gången IRL. Mycket trevligt. Annica Smedius, Louise Raeder och, ja, hela fadderullan var där.

P.S. Lyssna gärna på Adam Alsing och Gry Forsell på Mix Megapol på morgonen mellan 6 och 10, jag jobbar med dem i en vecka till D.S
Ska du oxå säga nåt lr? Alltid lika ql att höra dig i radio..=P

• 1 Man - 20 Voices
  • Fullständig medlem
    • Visa profil
    • 1 Man - 20 Voices
« Svar #2 skrivet: 12 december 2004 kl. 15:18:16 »

Ska du oxå säga nåt lr? Alltid lika ql att höra dig i radio..=P

Jodå, nog för att jag är medarbetare bakom, men jag är med lite då och då också! :)
Christian Hedlund
www.1man20voices.com

• 1 Man - 20 Voices
  • Fullständig medlem
    • Visa profil
    • 1 Man - 20 Voices
« Svar #3 skrivet: 14 december 2004 kl. 12:39:04 »
FAN! Kom en timme för sent. Kim Solouki var här på Mix Megapols morgonshow imorse och berättade om Hajjar som Hajar.
Dessutom är Adam ett fan av Svampbobfyrkant, vilket resulterade i att Kim gjorde den rösten Live .. och jag kom försent! ARGH!
Christian Hedlund
www.1man20voices.com

Utloggad PAAATE

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 694
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 14 december 2004 kl. 15:10:57 »
Synd!  :'( Sörjer med dig! Hm, nu lät jag nästan sarkastisk men det var jag alltså inte...
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Utloggad Smedius

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 21 december 2004 kl. 10:42:31 »
Tjena Christian!
Trevligt med glöggfest på EuroTroll, det brukar vara väldigt mysiga tillställningar - eh... hade jag trevligt? För vad jag vet var jag inte där  ::) -  jag satt hemma, hade inte någon barnvakt nämlisch...

;D
Ankan, så undrar så vem av dom du trodde var jag....

• 1 Man - 20 Voices
  • Fullständig medlem
    • Visa profil
    • 1 Man - 20 Voices
« Svar #6 skrivet: 21 december 2004 kl. 11:00:10 »

Tjena Christian!
Trevligt med glöggfest på EuroTroll, det brukar vara väldigt mysiga tillställningar - eh... hade jag trevligt? För vad jag vet var jag inte där  ::) -  jag satt hemma, hade inte någon barnvakt nämlisch...

;D
Ankan, så undrar så vem av dom du trodde var jag....

Hej Annica!

Tack för ditt svar. Sanningen är att jag inte såg dig själv, men jag hade sagt åt Jasmine Heikura att säga till mig om hon såg dig, för jag ville gärna träffa dig. Såg dig aldrig, men Jasmine sa att du var där när vi gick därifrån. Hon bad om ursäkt för att hon inte sagt till mig och jag grämde mig lite för att jag inte fick hälsa på dig!

Men var du inte där så såg nog Jasmine fel som bara den då!  :)

Det hade varit trevligt att träffa dig, men det kommer säkert fler tillfällen. Du var inte på Audio BUildings speakerfrukost?

Mvh

Christian
« Senast ändrad: 21 december 2004 kl. 11:31:53 av Christian Hedlund »
Christian Hedlund
www.1man20voices.com

Utloggad clash

• Nuvarande bild: Megan i My little pony
  • Seniormedlem
  • Antal inlägg: 395
    • Visa profil
SV: Eurotroll
« Svar #7 skrivet: 2 oktober 2005 kl. 10:43:51 »
Hej Annica
Ville tacka för att du berätta hur du gör när du dubbar. Intresant och roligt att få veta då jag själv *låssasdubbar*. Har inte pratat med någon på Eurotroll utom Annica då men har pratat med Johanna Ljungberg som var lika trevlig hon. Det är roligt när skådespelare skriver:) föresten, hon Jasmin var med på en bild om nån förening eller nåt sånt. Hon e blond va? Och ganska ung?
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger