Men Experten har ju motiverat sin åsikt, hon sa att anledningen till att hon inte gillar Bron till Terabitia för att den var för sorglig, och om hon nu tycker att den är för sorglig, så tycker väl hon det? Eller hur? Okej, hon kanske överdrev, men vad hon menade var att den var för sorglig.
Så då är
Pinocchio, som brukar anses vara en av filmhistoriens bästa tecknade filmer, också dålig, med andra ord? Den är extremt sorglig, och jag vet många som har gråtit till den.
Skönheten och odjuret, som var den första tecknade film att nomineras till en Oscar för bästa film, är också tämligen sorglig. Är den också dålig?
Jag skulle kunna ta upp åtskilliga fler exempel på filmer som är sorgliga men som inte brukar anses vara dåliga, men jag tror att mitt budskap har gått fram. Tycker man att någonting är dåligt så bör man motivera det. Alla är fri att ha sina egna åsikter, men om man känner att man behöver säga offentligt att någonting är dåligt så bör man som sagt motivera det.
Själv tycker jag att
Nu blåser vi snuten är jättedålig, för jag skrattade jättemycket när jag såg den.