Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disneyania sidan

Startat av moviefan, 25 mars 2016 kl. 11:02:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Borde inte nyhetsidan uppdateras igen ?  De släppta titlarna borde flyttas upp från kommande.
Hur ofta uppdateras nyhetsidan ?  :D

Daniel Hofverberg

Det borde du väl fråga dem om...?

Johan

Jo, det borde den verkligen. Jag har tyvärr av olika orsaker hamnat rejält efter vad gäller att uppdatera Disneyania de senaste månaderna och det syns tyvärr som tydligast just på nyhetssidan. Ska se över den så snart jag hinner. Och det är väl också svaret på din fråga om hur ofta den uppdateras - ganska slumpmässigt för närvarande.

- Johan, webbmaster på Disneyania/D-zine.se

Elias Prenbo

Vad jag vet så har Anders M Olsson skrivit jättemycket av det som står på dubbningshemsidan, vi kanske borde fråga honom varför det finns en del sidor han inte har uppdaterat och varför en del sidor inte ens har skapats än, han kanske inte hade tid med att lägga dit för mycket på en gång, men om han har tid och möjlighet kanske han han göra det någon gång...

Den sida jag besöker mest på Disneyania är nyhetssidan, det har blivit annonserat att Zootropolis kommer på DVD och Bluray i Sverige 2016-07-11, vilket står på CDON. Fast han kanske kan vänta tills i juni.

Elias Prenbo

Ledsen, jag menade Disneyania sidan, men jag skrev fel.

moviefan

Jag besöker denna sida, rätt ofta. Tycker den ger bra info om kommande Dvd/bluray släpp.  :D

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 25 mars 2017 kl. 12:05:13
Jag besöker denna sida, rätt ofta. Tycker den ger bra info om kommande Dvd/bluray släpp.  :D

Jag besöker sidan så ofta som möjligt...  ;)

Disneyfantasten

Det finns oerhört mycket att uppdatera Disneyania med, nu kan Anders M. Olsson ta hjälp av denna;

https://www.non-disneyinternationaldubbingcredits.com/film-credits.html