Författare Ämne: Ice Age: Scratattack  (läst 402 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad gstone

• Seniormedlem
  • Antal inlägg: 261
    • Visa profil
Ice Age: Scratattack
« skrivet: 20 juni 2016 kl. 14:57:24 »
Hej det här är en tråd om Ice Age 5: Scratattack. Här kan vi diskutera film och des röster. 

Jag undrar vilka som kommer göra rösterna till dom nya krakatärna som Shangri Llama och Neil deBuck Weasel.

Utloggad Lilla My

• Certifikerad Nörd och Grinolle
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 502
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
    • Youtube-kanal
SV: Ice Age: Scratattack
« Svar #1 skrivet: 18 mars 2017 kl. 20:59:30 »
Jag vill återuppta ämnet eftersom det nu står på Dubbningshemsidan att Buck spelas av Per Fritzell, fast att jag kunde svära på att detta inte stämmer, utan att han bara dubbade i den första trailern som kom. Hur är det egentligen? Har ni något ljudklipp från själva filmen så man kan få höra? Är lite förvirrad.
How much wood could a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 617
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 18 mars 2017 kl. 23:48:22 »
Jag vill återuppta ämnet eftersom det nu står på Dubbningshemsidan att Buck spelas av Per Fritzell, fast att jag kunde svära på att detta inte stämmer, utan att han bara dubbade i den första trailern som kom. Hur är det egentligen? Har ni något ljudklipp från själva filmen så man kan få höra? Är lite förvirrad.

Det där är inget snack. Utan någon som helst tvekan svär jag på min högerarm att det är Per Fritzell som spelar Buck!  8) ;D

Utloggad Lilla My

• Certifikerad Nörd och Grinolle
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 502
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
    • Youtube-kanal
« Svar #3 skrivet: 10 juni 2017 kl. 23:30:24 »
Det där är inget snack. Utan någon som helst tvekan svär jag på min högerarm att det är Per Fritzell som spelar Buck!  8) ;D

Tack! Har du något ljudklipp från själva filmen så man kan få höra? Själv har man ju bara trailers med olika dubb att gå efter, vet fortfarande inte vilken av dem som är korrekt  :(
How much wood could a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?