Författare Ämne: Biker Mice From Mars (nya serien från 2006)  (läst 1486 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Erika

• Global moderator
  • Antal inlägg: 1 007
    • Visa profil
Biker Mice From Mars (nya serien från 2006)
« skrivet: 2 februari 2007 kl. 17:23:45 »
Såg nyss på Discshop att två dvd-filmer innehållandes avsnitt av den nya tv-serien med MC-mössen ska släppas här i mars samt att tv-serien kommer att börja visas på Cartoon Network under samma månad.

Eftersom det är K.E. Media som släpper dessa dvd-filmer antar jag att det är KM Studio som har dubbat tv-serien, men jag kan har fel, förstås. I vilket fall som helst hade det varit roligt om Eurotroll (jag har för mig att de dubbade originalserien från 90-talet) hade dubbat även denna.
« Senast ändrad: 4 februari 2007 kl. 10:36:55 av Erika »

Utloggad Soscla

• Seniormedlem
  • Antal inlägg: 252
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
SV: Biker Mice From Mars (nya serien från 2006)
« Svar #1 skrivet: 4 februari 2007 kl. 00:02:42 »
avsnitt av den nya tv-serien med MC-mössen ska släppas här i Mars.
Det är klart, de kommer ju från Mars :P
It's so fluffy I'm gonna die!

Utloggad Cadpig

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 509
  • Kön: Man
  • Jag är Naproks... Det är Skorpan baklänges!
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 4 februari 2007 kl. 08:58:19 »
Det kommer bli precis som med Turtles & Sonic, den nya kommer få storpisk av orginalserien.

Utloggad Erika

• Global moderator
  • Antal inlägg: 1 007
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 4 februari 2007 kl. 10:36:31 »
Citera
Det är klart, de kommer ju från Mars

Hahahaha! Det tänkte jag inte på.  ;D

Citera
Det kommer bli precis som med Turtles & Sonic, den nya kommer få storpisk av orginalserien.

Nja, originalserien var ju en av många skräpserier som dök upp på 90-talet, men utifrån de klipp jag sett av den nya tv-serien verkar den inte vara så mycket bättre.

Vad beträffande Turtles föredrar jag den nya tv-serien, det är så skönt att slippa se April bli kidnappad eller bli muterad för femtioelfte gången. Det enda jag saknar med den nya tv-serien är lite mer humor och även Bebop och Rocksteady saknar jag.