Författare Ämne: Disney Channel HD på ComHem  (läst 2153 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
Disney Channel HD på ComHem
« skrivet: 4 december 2017 kl. 19:13:26 »
Finns det någon mer än jag här som ser Disney Channel HD på ComHem?

Jag besväras av ideliga korta "hack" i ljudet. Det knäpper till och/eller blir tyst i en bråkdel av en sekund, vilket gör att en stavelse i talet eller en ton i musiken kan försvinna. Det här inträffar lite då och då, omöjligt att förutse när. Det kan gå utan problem i en halvtimme, men sen kan det komma flera avbrott inom loppet av några minuter.

Jag är väldigt säker på att felet inte är i min mottagning. Om jag går in på ComHem Play och ser samma avsnitt igen så finns hacken där på precis samma ställe som när jag såg programmet direkt.

Jag har felanmält till ComHem, och efter ett par dagar fick jag ett SMS som påstod att felet var åtgärdat. Men icke...

Vad säger ni andra som ser Disney Channel HD på ComHem? Märker ni av samma problem?
« Senast ändrad: 4 december 2017 kl. 19:15:27 av Anders M Olsson »

Utloggad moviefan

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 183
  • Kön: Kvinna
  • Välkomna till min egna blogg
    • Visa profil
    • Min Blogg
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #1 skrivet: 4 december 2017 kl. 19:19:55 »
Finns det någon mer än jag här som ser Disney Channel HD på ComHem?

Jag besväras av ideliga korta "hack" i ljudet. Det knäpper till och/eller blir tyst i en bråkdel av en sekund, vilket gör att en stavelse i talet eller en ton i musiken kan försvinna. Det här inträffar lite då och då, omöjligt att förutse när. Det kan gå utan problem i en halvtimme, men sen kan det komma flera avbrott inom loppet av några minuter.

Jag är väldigt säker på att felet inte är i min mottagning. Om jag går in på ComHem Play och ser samma avsnitt igen så finns hacken där på precis samma ställe som när jag såg programmet direkt.

Jag har felanmält till ComHem, och efter ett par dagar fick jag ett SMS som påstod att felet var åtgärdat. Men icke...

Vad säger ni andra som ser Disney Channel HD på ComHem? Märker ni av samma problem?

Jag har den kanalen samt Junior via Telia.

Richardo

  • Gäst
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #2 skrivet: 4 december 2017 kl. 19:31:07 »
Skulla du kunna spela in ett avsnitt via Telias play-tjänst på datorn också? Om man har boxer av Telia har man också automatisk tillgång till deras play-tjänst på webben.

Jag rekommenderar Bandicam.

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #3 skrivet: 4 december 2017 kl. 19:35:12 »
Jag har den kanalen samt Junior via Telia.

Har du verkligen Disney Channel HD, alltså den högupplösta versionen? Jag har för mig att Daniel vid något tillfälle har skrivit att det bara är ComHem av de svenska operatörerna som har Disney Channel HD i sitt utbud. Övriga ska tydligen bara ha kanalen i vanlig standardupplösning.

Jag kan ju tillägga att när jag såg Disney Channel i SD-version på ComHem hade jag inga problem med ljudet. Men den möjligheten har ComHem numera tagit bort. Det finns bara Disney Channel HD kvar.
« Senast ändrad: 4 december 2017 kl. 19:40:58 av Anders M Olsson »

Utloggad Daniel Hofverberg

  • Administratör
  • *****
  • Antal inlägg: 6 469
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #4 skrivet: 4 december 2017 kl. 20:36:53 »
Såvitt jag vet är det bara Com Hem som har Disney Channel HD. Detta för att den kanalen egentligen inte sänder i Sverige - det som Com Hem har är en "fullösning" där de tar emot danska Disney Channel (som sedan flera år tillbaka finns i HD) och byter ut ljudspåret. Därmed blir en del av reklamfilmerna på danska, istället för den svenska versionen av reklamen...

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #5 skrivet: 4 december 2017 kl. 22:32:17 »
Såvitt jag vet är det bara Com Hem som har Disney Channel HD. Detta för att den kanalen egentligen inte sänder i Sverige - det som Com Hem har är en "fullösning" där de tar emot danska Disney Channel (som sedan flera år tillbaka finns i HD) och byter ut ljudspåret. Därmed blir en del av reklamfilmerna på danska, istället för den svenska versionen av reklamen...

Du har säkert rätt. En del reklam är normala svenska reklaminslag, men de flesta saknar helt speakerröst och har istället en melodislinga som maler om och om igen, samma hela tiden. Väldigt irriterande!

Till skillnad från "gamla" Disney Channel i SD har Disney Channel HD på ComHem bara svenskt tal. Innan omläggningen till HD gick det bra att välja mellan svenskt och engelskt ljudspår.

Jag är visserligen helt nöjd med bildkvalitén i 1080i, men så länge som ljudstörningarna fortsätter ser jag ingen större poäng i att spela in och spara några avsnitt...

Utloggad Daniel Hofverberg

  • Administratör
  • *****
  • Antal inlägg: 6 469
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #6 skrivet: 5 december 2017 kl. 00:21:36 »
Du har säkert rätt. En del reklam är normala svenska reklaminslag, men de flesta saknar helt speakerröst och har istället en melodislinga som maler om och om igen, samma hela tiden. Väldigt irriterande!
Disney-kanalerna använder den där metoden med en melodislinga vid reklamfilmer där (gissar jag) annonsören inte velat betala för en viss marknad. På "vanliga" svensk-finska Disney Channel används exempelvis den där melodislingan ganska ofta på det finska ljudspåret, när det gäller reklam riktad till Sverige. Och på norsk-danska Disney XD är det ganska vanligt med reklamfilmer främst riktade till Danmark, och då används den där neutrala melodislingan på det norska ljudspåret.

En enda gång har jag stött på att en reklamfilm på det svenska ljudspåret på Disney Channel haft den där melodislingan istället för det riktiga reklamljudet, medan det är väldigt vanligt på det finska ljudspåret.

Min gissning är alltså att annonsörerna inte behöver betala för tittarna i ett land om de inte tillhandahåller ljudspår till den reklamfilmen för det landet, och då lägger istället Disney Channel in den där irriterande neutrala melodislingan.

Det är för övrigt väldigt märkligt att det fortfarande inte finns någon "officiell" HD-version av Disney Channel i vare sig Sverige eller Norge, och heller ingen HD-version av Nickelodeon; men i Danmark har det i flera års tid funnits HD-versioner av både Disney Channel och Nickelodeon (i 1080i) hos de flesta leverantörer...

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #7 skrivet: 6 december 2017 kl. 11:16:44 »
Nu har jag felanmält till ComHem igen. Jag har även testat att ta in ljudet i Audacity så att jag kan se exakt vad det är som händer. Jag kan konstatera att det blir återkommande ljudavbrott, dvs helt tyst i lite drygt 0,1 sekund varje gång. Det kan yttra sig så att det försvinner en stavelse i talet eller en ton i musiken men ibland hör man det bara som att det knäpper till.

Felet kan ibland komma flera gånger inom några minuter, men det kan också fungera utan problem under längre perioder.

Finns det verkligen ingen annan här som ser Disney Channel HD via ComHem?

Utloggad Henkow

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 51
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #8 skrivet: 6 december 2017 kl. 12:40:04 »
Jag har också Disney Channel HD via Comhem och har under det år som jag haft kanalen inte upplevt några ljudproblem på mina inspelningar.

Utloggad moviefan

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 183
  • Kön: Kvinna
  • Välkomna till min egna blogg
    • Visa profil
    • Min Blogg
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #9 skrivet: 6 december 2017 kl. 17:37:49 »
Har du verkligen Disney Channel HD, alltså den högupplösta versionen? Jag har för mig att Daniel vid något tillfälle har skrivit att det bara är ComHem av de svenska operatörerna som har Disney Channel HD i sitt utbud. Övriga ska tydligen bara ha kanalen i vanlig standardupplösning.

Jag kan ju tillägga att när jag såg Disney Channel i SD-version på ComHem hade jag inga problem med ljudet. Men den möjligheten har ComHem numera tagit bort. Det finns bara Disney Channel HD kvar.

Har ingen aning om det är HD, eller inte.  ::)

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #10 skrivet: 6 december 2017 kl. 19:29:33 »
Jag har också Disney Channel HD via Comhem och har under det år som jag haft kanalen inte upplevt några ljudproblem på mina inspelningar.

Jag vet inte hur ComHem tar emot programmen, men jag kan kanske misstänka att de har flera olika mottagningscentraler på olika ställen i landet som tar ner programmen från satellit. Jag vet i alla fall att det finns en sådan central vid Pildammsvägen i Malmö. Om de har problem med en mottagare är det inte säkert att alla abonnenter i hela landet märker av det om de hämtar programmen via olika mottagningscentraler.

ComHem Play borde rimligen vara samma för alla - fast inte ens det kan man ju veta säkert...

Skulle du kunna testa följande: Gå in på ComHem Play och streama det första avsnittet för idag den 6 december på Disney Channel HD - Det är Kim Possible: Humörsvängningar kl. 05:00. Lyssna efter störningarna på följande ställen:
(Det har kommit med lite av föregående program, Alex & Co., i början.)

0:19 omedelbart efter repliken "från en mataffär"
0:57 strax efter repliken "Hon ber verkligen om det"
2:11 strax före repliken "I nästa avsnitt"
2:52 "Säg inte att du är ledsen..."
4:41 precis på ordet "kapitel"
6:34 Cyrus Bortel går lös på inredningen i sitt labb
7:12 precis på ordet "dessutom"
7:48 Shego och Kim slåss
9:41 Kim gråter
Osv. - Hör du ljudavbrotten? Det finns många fler likadana störningar i avsnittet.
« Senast ändrad: 6 december 2017 kl. 19:33:42 av Anders M Olsson »

Utloggad Henkow

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 51
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #11 skrivet: 6 december 2017 kl. 23:57:54 »
Aldrig använt Comhem Play och hittade inte åt Kim Possible där, men jag bör ju ha samma problem som dig där eftersom det strömmas över nätet.

Gjorde dock en orörd test inspelning på två minuter som du kan ladda ned och lyssna på. Säg till om jag ska ordna fram en längre inspelning. Inga störningar vad jag kunde höra. Bor förresten i Göteborg, så är väl någon annan mottagningscentral där kanske?

https://ufile.io/c4ujj

Om det skulle visa sig att min inspelning var för kort för att en störning skulle visa sig så spelar jag in nattens sändning av Kim Possible så kan du ge mig tidpunkter där istället så kan jag kolla dem imorgon.
« Senast ändrad: 7 december 2017 kl. 00:08:18 av Henkow »

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #12 skrivet: 7 december 2017 kl. 06:06:59 »
Tack för hjälpen! Jag kunde dock inte höra någon störning i ditt klipp. Däremot hörde jag två störningar någon minut senare i samma avsnitt (Yo, min kompis är ett spöke kl. 23:50 i går) när jag tog upp det på ComHem Play.

Lyssna på det här klippet, vid 0:10 och 1:59:
https://www.dropbox.com/sh/0w3mh49e9zx6xxj/AAA_bIMx5ZTMo8aR6rx1AMl0a?dl=0

(Jag var faktiskt förvånad över hur mycket störningar det var i Kim Possible i går. Fullt så mycket brukar det inte vara.)

Jag kollar på dagens inspelning av Kim Possible lite senare. Nu måste göra mig i ordning och gå till jobbet.


Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #13 skrivet: 7 december 2017 kl. 20:16:04 »
Sådär, nu har jag gått igenom morgonens avsnitt av Kim Possible på Disney Channel HD. Jag har lagt upp de första 6:30 minuterna här:
https://www.dropbox.com/sh/0w3mh49e9zx6xxj/AAA_bIMx5ZTMo8aR6rx1AMl0a?dl=0

Ljudavbrott finns på följande ställen:
(Det är lite drygt 0,1 sekunders tystnad varje gång)
0:49 "eftersom min mottagare måste svara i telefon"
2:41 "Du har ju trots allt räddat vår cirkus"
2:44 "...när du vrickade foten"
3:59 "Ser du inte att de har ?? larmstrålar"
5:48 "Men du, kolla själv. Vi har inte krympt..."
6:25 "Se upp! Kim, vad du än gör..."

Resten av programmet innehåller ytterligare minst ett dussin likadana ljudavbrott.
« Senast ändrad: 7 december 2017 kl. 20:20:46 av Anders M Olsson »

Utloggad Henkow

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 51
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #14 skrivet: 7 december 2017 kl. 20:46:55 »
Har samma fel!

Skickade in en felanmälan jag med där jag nämnde att du hade samma problem samt dessa tidpunkter.
« Senast ändrad: 7 december 2017 kl. 20:52:24 av Henkow »

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #15 skrivet: 8 december 2017 kl. 06:28:02 »
Toppen! Tack för hjälpen Henkow!

Nu upptäckte jag på morgonen att jag har fått tillbaka Disney Channel i SD-version på kanalplats 154. Senast jag testade fick jag bara svart bild. Jag har ännu inte kollat om SD-versionen har samma ljudproblem som den högupplösta.

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #16 skrivet: 8 december 2017 kl. 09:00:36 »
Aldrig använt Comhem Play och hittade inte åt Kim Possible där, men jag bör ju ha samma problem som dig där eftersom det strömmas över nätet.

Com Hem Play är faktiskt guld värd, så om du inte har använt det väntar en riktig aha-upplevelse!

Börja med att gå till
https://www.comhemplay.se/
och logga in. Du kan logga in med bank-id eller med Com Hem-konto.

Klicka sen på TV i linjalen längst upp så får du upp ett rutnät med de kanaler som du abonnerar på. Där kan du gå tillbaka och se program som har sänts de senaste dagarna, eller se kanalerna "live".

En annan möjlighet är att klicka på förstoringsglaset längt upp till höger. Då kan du skriva in namnet på ett program eller serie och få en översikt på avsnitt som har sänts den senaste veckan.

Mycket användbart!

Utloggad Henkow

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 51
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #17 skrivet: 18 december 2017 kl. 23:12:26 »
Toppen! Tack för hjälpen Henkow!

Nu upptäckte jag på morgonen att jag har fått tillbaka Disney Channel i SD-version på kanalplats 154. Senast jag testade fick jag bara svart bild. Jag har ännu inte kollat om SD-versionen har samma ljudproblem som den högupplösta.

Har problemen löst sig med Disney Channel HD?

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #18 skrivet: 20 december 2017 kl. 06:22:22 »
Har problemen löst sig med Disney Channel HD?

Vet inte. Jag har inte sett Disney Channel på en vecka, och senast jag tittade fanns felet fortfarande kvar. Jag sätter ett par avsnitt på inspelning i dag så får vi se - eller kanske snarare höra!

Utloggad Henkow

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 51
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #19 skrivet: 20 december 2017 kl. 10:45:23 »
Okej. Har själv inte hunnit kolla heller. Såg att jag blev uppringd av Comhem igår, får se om de ringer upp mig idag. Misstänker dock att de lär be mig starta om min box eller något i den stilen.

Utloggad Daniel Hofverberg

  • Administratör
  • *****
  • Antal inlägg: 6 469
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #20 skrivet: 20 december 2017 kl. 12:57:56 »
Jag har aldrig haft Com Hem, så jag har inget att jämföra med. Men jag har haft liknande problem som det ni beskriver med Disney Channel både hos Boxer och hos Sappa (vilket hos båda leverantörerna givetvis är i SD, då ju Com Hem är ensamma med att ha HD-versionen). Osäkert om det är exakt samma eller inte, då jag som sagt inte har tillgång till Com Hems utsändningar för jämförelse, men det har i närmare ett års tid där varit problem med återkommande ljudbortfall - väldigt korta sådana (blir oftast en stavelse i ord som försvinner), men tillräckligt för att vara störande. Oftast brukar det hända några gånger per halvtimme, som mest nån gång i minuten eller liknande.

Jag har reagerat på det här länge, men har inte jämfört samma program mellan Boxer och Sappa för att se om det händer vid samma tillfällen eller inte.

Vore intressant att veta om ljudbortfallen är på samma ställen som hos Com Hem, och om det är identiskt som där, eller om det här är två separata problem...

Utloggad Henkow

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 51
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #21 skrivet: 20 december 2017 kl. 13:20:55 »
Vi kan spela in t.ex. en timme var under samma tidsperiod och jämföra.

Utloggad Anders M Olsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 887
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #22 skrivet: 20 december 2017 kl. 18:01:49 »
Jag har just suttit och tittat på Disney Channel HD under en timmes tid, och jag kunde inte höra ett enda ljudavbrott på hela tiden. Så felet är kanske fixat!?

Dessutom kunde jag konstatera att reklamen växelvis hade svenskt, danskt och norskt tal. Inga fler irriterade melodislingor. Kanske har Comhem bytt till någon annan feed av kanalen?

Utloggad Henkow

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 51
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #23 skrivet: 20 december 2017 kl. 19:17:21 »
Intressant, så all reklam är alltså inte längre på danska? Med tanke på att feeden kommer från danmark, så bör således ljudet inte längre vara synkat med bilden under reklamen? Vill minnas att ljudspåret växlades över till det danska under reklamen, men kanske kommer ihåg fel.

Kan höra av mig till Comhem imorgon och höra med dem vad de gjorde åt mitt klagomål.

Utloggad TecknatÄlskare

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 280
  • Never Give Up
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #24 skrivet: 30 december 2017 kl. 19:04:34 »
Skulla du kunna spela in ett avsnitt via Telias play-tjänst på datorn också? Om man har boxer av Telia har man också automatisk tillgång till deras play-tjänst på webben.

Jag rekommenderar Bandicam.

Jag skulle inte rekommendera bandicam om du ska spela in via datan, utan OBS mycket bättre kvalité än de flesta inspelningsprogammen på datan.

Utloggad Artan1528

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 88
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #25 skrivet: 30 december 2017 kl. 20:36:05 »
Jeg vil bare sige at jeg er ny på siden, og jeg er fra Danmark. Jeg er ikke så god til svensk, men jeg forstod godt det meste.

Jeg håber i kan forstå dansk.

Jeg vil starte med at sige at jeg ser Disney Channel HVER DAG. Lyden hakkede også her i Danmark (Sverige, norge og finland).
Det startede i september og blev fikset 1. oktober. Men 9. November begyndte det at hakke igen.  I december virkede lyden nogle dage, men andre dage hakkede den. Kan ikke huske præcist hvornår, men cirka den 20-22 december blev det fikset (Lyden virker stadig i dag).

Undskyld mit sprog. Men det var F***ing irriterende at høre på den lyd. Man kunne nogle gange ikke forstå sammenhængen, fordi ordene hakkede.

Jeg skrev så til Disney Channel på instagram i september i 10-11 dage i træk, indtil den blev fikset 1. oktober.
Da lyden begyndte at hakke igen i november skrev jeg igen. De sagde det var min tv's skyld. Men det skete for alle mine venner og familie også. De troede ikke på mig, så de blokerede mig både fra sverige og danmark.
Så jeg skrev til Yousee (Min tv-udbyder). De kunne OGSÅ høre at der var hak i lyden, så de ville tage fat i Disney.
Jeg skrev så til Disney på facebook at Yousee også havde problemet, og jeg sendte dem også screenshot hvor yousee selv sagde at de kunne høre hakken. Men de læste ikke screenshotet, så de sagde at yousee IKKE kunne høre det. Så de ignorerede mig igen.

Jeg ved ikke hvordan det blev fikset, men nu virker det.

Jeg optager også alle serierne og filmene til min computer. Alle de ting jeg optog i de 3 måneder, skal jeg nu optage om igen. :(


Jeg hader at Disney Channel er ligeglade med deres seer i skandinavien. :(

Jeg har lavet en lille montage hvor lyden hakkede. Men Disney troede ikke på mig da jeg viste den til dem

https://www.youtube.com/watch?v=vCb4OQayJdg
« Senast ändrad: 30 december 2017 kl. 20:39:04 av Artan1528 »

Utloggad Daniel Hofverberg

  • Administratör
  • *****
  • Antal inlägg: 6 469
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #26 skrivet: 30 december 2017 kl. 21:05:38 »
Trevligt med användare från Danmark, och jag är säker på att vi alla förstår danska utan problem (i alla fall skriftligt; muntligt är det inte lika lätt...).

Ditt klipp påminner väldigt mycket om de problem jag själv haft både hos Boxer och hos Sappa i Sverige. Har faktiskt inte kollat de senaste dagarna om det har blivit bättre, men just innan jul var det i alla fall fortfarande små korta ljudbortfall.

Var problemet närvarande både på svenska och danska ljudspåret, trots att det ju för Disney Channel numera är separata kanaler för varje land, så låter det ju som att felet ligger vid själva utsändningen från London.

Utloggad Artan1528

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 88
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Disney Channel HD på ComHem
« Svar #27 skrivet: 30 december 2017 kl. 21:18:40 »
Fejlen ER i london. Men Disney vil ikke stå ved deres fejl, selvom jeg har sendt screenshot at min TV-udbyder OGSÅ havde fejlen. De Syntes jeg irriterede dem, så de blokerede mig :( Heldigvis prøvede yousee at tage at på dem.

Nu virker den heldigvis, og jeg håber ikke den vil hakke igen :)