Dock har Disney Channel klantat sig, och satte ut dubbcredits ungefär mitt i filmen istället för under eftertexterna. Dessutom har de sannolikt slagit nya rekord i att lista dubbcredits snabbt, då creditsen bestod av runt 20 textremsor som alla hann visas under loppet av ungefär 5 - 6 sekunder - helt teoretiskt omöjligt att ens läsa en bråkdel av allt... 
Som vanligt listades också rösterna endast i grupp utan karaktärsnamn.
Versionen på iTunes har riktiga svenska credits-sidor på slutet. Jag har visserligen skrivit av dem redan i en annan tråd, men vi kan ta dem en gång till:
Svenska rösterOlof ... Nassim Al Fakir
Elsa ... Annika Herlitz
Anna ... Mimmi Sandén
Kristoffer ... Sebastian Karlsson
Östen ... Anders Byström
Herr Olsen ... Christian Fex
Polkagrispojke ... Valdemar Molino Sanchez
Dialogregissör ... Johan Lejdemyr
Dialogöversättning ... Maria Rydberg
Sångregissör ... Joakim Jennefors
Sångöversättning ... Maria Rydberg
Övriga rösterAnders Öjebo, Josefina Hylén,
Ulrik Qvale, Cecilia Karlsson,
Annika Smedius, Tuva Skarby,
Ole Ornered, Fredrik Lexfors,
James Lund, Johan Karlsson,
Annika Edstam, Sara Jangfeldt,
Jennie Jahns, Susann Végh,
Fredrik Lycke, Frank Thunfors,
Malva Goldmann, Niji Dyall Price
Sånger"Julen är här"
Framförd av
Mimmi Sandén
Annika Herlitz
Nassim Al Fakir
Ensemble
"Vår klocka ska ringa"
Framförd av
Mimmi Sandén
Annika Herlitz
Nassim Al Fakir
Kör
"När vi är tillsammans"
Framförd av
Mimmi Sandén
Annika Herlitz
Nassim Al Fakir
Sebastian Karlsson
Kör
"Balladen om Flemmingrad"
Framförd av
Sebastian Karlsson
Svensk versionInspelningsstudio ... SDI Media
Inspelningstekniker ... Johan Lejdemyr, Bjarne Heuser
Bokare ... Antonella Berglund Ceci
Produktionsledare ... Maria Hellström
Svensk mix ... Shepperton International
Ansvarig utgivare
Eric Broberg, Walt Disney Studios Motion Pictures Sweden AB
Swedish Version Creative Executive
Michael Rudolph, Disney Character Voices International, Inc.
Jag kände inte till DVDFabs modul, men om den verkligen tar bort skyddet helt lossless är det ju positivt; även om programmet inte är speciellt billigt. Tidigare fanns det ett gratisprogram för ändamålet som hette Requiem (som hade en webbsida som gick via Tor), men tyvärr har det programmet inte utvecklats på flera års tid och fungerar inte längre med nu aktuella versioner av iTunes. I alla fall på den tiden kodades åtminstone ljudet om vid de flesta andra alternativ, så att Requiem länge var i stort sett det enda programmet som bara tog bort DRM-skyddet helt utan förlust, men jag hoppas att det har ändrats sedan dess så att det finns alternativ som inte gör någon omkodning.
DVDFab fungerar, det kan jag intyga. Det tar bara några sekunder att göra en oskyddad kopia av en film, så någon omkodning kan det inte vara tal om. Man får med alla språken också, dock har jag inte riktigt lyckats göra något med textspåren. De verkar vara i något udda format som vanliga spelarprogram inte kan läsa.
Det finns de som påstår att man fortfarande kan använda Requiem om man bara installerar en gammal version av iTunes. Vet inte hur det ligger till med den saken. Om man råkar ha en extra dator kan man i så fall avsätta den enbart för det ändamålet och installera en gammal iTunes där. Eventuellt kan man kanske använda en virtuell dator.