Författare Ämne: Kommande Disneyfilmer  (läst 519 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Soscla

• Seniormedlem
  • Antal inlägg: 279
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
SV: Kommande Disneyfilmer
« Svar #15 skrivet: 2 januari 2018 kl. 21:18:21 »
Du kommer gråta floder om du ser "Passion of Christ". :)

Oj hjälp, ett väldigt hopp mellan Röjar-Ralf och Passion of the Christ tycker jag XD
It's so fluffy I'm gonna die!

Utloggad moviefan

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 874
  • Kön: Kvinna
  • Välkomna till min egna blogg
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: 3 januari 2018 kl. 19:08:46 »
https://www.youtube.com/watch?v=-FSykT_fnLo

Trailer för Ett veck i tiden.

Utloggad carlsson

• Relativ nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: 5 januari 2018 kl. 01:36:43 »
Apropå Röjar-Ralf 2 så medverkar tydligen C-3PO, i alla fall är Anthony Daniels uppskriven på IMDb. Jag noterar att i svensk dubbning har minst två röster förekommit tidigare, men det är kanske av mindre vikt att en sådan röst är samma som i tidigare filmer då det var olika studios som gjorde filmerna och inte en enda röst var samma de två filmerna emellan.

Ja, i den kommande filmen har de ju inslag av Marvel och allt som Disney kan tänkas ha rättigheter till + det de kan köpa licens för att få använda, så det kan verkligen bli en film som korsar många olika franchise och figurer. Ett tag funderade jag på om de kommer få med någon referens till Pokémon Go också, en modern Internetgrej som man kunde tro skulle vara en fluga men tydligen utvecklas vidare i och med den kommande Harry Potter Go.

Inloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 708
  • Kön: Man
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: 6 januari 2018 kl. 19:00:03 »
Personligen är jag inte särskilt förtjust i varken Pokemon eller Harry Potter, så därför kommer jag aldrig att spela något av det i "Go"!

Märkligt nog verkar det inte ha kommit någon officiell trailer till spelfilmen Christopher Robin, trots att den ska komma redan nu i augusti…