Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Batman: The Animated Series sökes

Startat av MrClay, 15 februari 2018 kl. 19:58:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MrClay

Hela serien har sänts på TV i Sverige medan bara säsong 1 och 2 har getts ut på DVD med svenskt tal. Finns det någon som har säsong 3 och 4 inspelade? Tacksam för all hjälp.

gstone

Hela serien kommer till Netflix på Tisdag 😀🥳❗️
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 19 november 2023 kl. 17:37:54Hela serien kommer till Netflix på Tisdag 😀🥳❗️
Då kan nya generationer kan titta på Batman spela av Mattias knave.

Steffan Rudvall

Citat från: Oskar skrivet 19 november 2023 kl. 17:41:38Då kan nya generationer kan titta på Batman spela av Mattias knave.
Det är ju inte säkert att den svenska dubbningen dyker upp dock men jag hoppas att den gör det Warner äger ju trots allt vissa säsongers dubbningar...

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 november 2023 kl. 18:17:15Det är ju inte säkert att den svenska dubbningen dyker upp dock men jag hoppas att den gör det Warner äger ju trots allt vissa säsongers dubbningar...
Ja, det är svårt att säga hur Netflix kommer att göra med svensk dubbning. Åtminstone de avsnitt som har släppts på DVD borde ju kunna få med svenskt tal, för där bör ju Warner äga alla rättigheter - men eftersom de kanske inte äger rättigheterna till de Eurotroll-dubbade avsnitten finns det nog en viss risk att Netflix hoppar över dubbning på alla avsnitt...
(Men jag hoppas förstås att jag har fel)

MoonFace

Håller alla tummar att den släpps med Svensk dubb! :D
Men ja förhoppningarna är väll inte stora.
Sonic X kom ju till Netflix utan den Svenska dubben som ett exempel :(

Den stora drömmen vore ju Superman the animated series på Svenska :D

Daniel Hofverberg

Citat från: MoonFace skrivet 19 november 2023 kl. 21:44:14Håller alla tummar att den släpps med Svensk dubb! :D
Men ja förhoppningarna är väll inte stora.
Sonic X kom ju till Netflix utan den Svenska dubben som ett exempel :(
Ja, men samtidigt släpptes ju Powerpuffpinglorna och Justice League på Netflix med de befintliga svenska dubbningarna nu i år, så därför ökar ju chansen lite grann att även Batman får behålla sin svenska dubbning...

gstone

Komner Netflix ha hela serien eller kommer du inte ha delen som kallas The New Batman Adventures ?

Jag räknar allt som samma serie ;)

Bara att New Batman Adeventures har en annan art style.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 november 2023 kl. 22:21:18Komner Netflix ha hela serien eller kommer du inte ha delen som kallas The New Batman Adventures ?

Jag räknar allt som samma serie ;)

Bara att New Batman Adeventures har en annan art style.
Fast vad du eller jag räknar det som spelar ju ingen roll det är ju en uppföljare egentligen.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 november 2023 kl. 22:41:53Fast vad du eller jag räknar det som spelar ju ingen roll det är ju en uppföljare egentligen.
Det är up till var och en om dom vill se The New Batman Adventures  som en sperate serier eler en ny säsong av samma serier ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 november 2023 kl. 22:50:07Det är up till var och en om dom vill se The New Batman Adventures  som en sperate serier eler en ny säsong av samma serier ;)
Kanske när det kommer till handlingen men den är ju producerad som en uppföljare serie och därför lär den inte dyka upp som del av Batman The Animated Series.

gstone

#11
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 november 2023 kl. 22:41:53Fast vad du eller jag räknar det som spelar ju ingen roll det är ju en uppföljare egentligen.
Med det förstår jag det som att Warners ser dom som sperata serier ?

Vilket btyder att den snare defintivt inte kommer finnas på Netfix :(

Vilket btyder att jag får fortsätta att enbart dröma om hur Eurotroll vad man dubbning är ;)

Kommer nog aldrig höra den med egna öron :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 november 2023 kl. 22:51:45Kanske när det kommer till handlingen men den är ju producerad som en uppföljare serie och därför lär den inte dyka upp som del av Batman The Animated Series.
Se mitt senaste svar ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 november 2023 kl. 22:52:56Med det förstår jag det som att Warners ser dom som sperata serier ?

Vilket btyder att den snare defintivt inte kommer finnas på Netfix :(

Vilket btyder att jag får fortsätta att enbart dröma om hur Eurotroll vad man dubbning är ;)

Kommer nog aldrig höra den med egna ögon :(
Om jag hörde med mina ögon skulle jag nog besöka en läkare illa kvickt. Men skämt och sido vissa kanaler har visat den som del av Batman The Animated Series men det är inte producerat som det.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 november 2023 kl. 22:56:21Om jag hörde med mina ögon skulle jag nog besöka en läkare illa kvickt.
Nu känner jag mig jätt dum :(

Men du är kul ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.