Författare Ämne: DVD SAMLING/Collection [VISA ERAN HÄR]  (läst 203 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Jabberjaw

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 202
  • Jag får ingen respekt, yuck,yuck,yuck
    • Visa profil
    • Tecknat Trippare
DVD SAMLING/Collection [VISA ERAN HÄR]
« skrivet: 17 mars 2018 kl. 20:06:25 »
Många här på Dubbningshemsidan har nämnt att dom såg på diverse animerat och tecknat i sin uppväxt och diskuterat vilt om minnen och annat genom åren som forumet funnits. Men det är få som visat sina samlingar på bild så tänkte att denna tråden kan vara till till just det.

Här kommer min käraste hylla på bild (dålig bild tills jag fått tag på en bättre kamera).
Innehåller bland annat diverse Warner Bros serier på DVD från både Sverige, Danmark, Tyskland, Italien, Norge och Danmark.
Alla dvd:er som står i denna hyllan har svenskt tal bortsett ifrån Fantastiska Femman (norsk utgåva) som endast har skandinavisk textning

Allting är inplastat och i orginalkartong/pappboxar trots att flera av dessa släpp är över 12 år gamla så har lagt mycket tid och pengar på bara denna hyllans dvd filmer. Tanken är att samla min uppväxt på digitalt format och tycker dvd i glashylla ser riktigt fint ut. Saknar ingenting allt fick bara inte plats i denna hyllan.

Byter gärna tecknat med andra.:)

Utloggad moviefan

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 987
  • Kön: Kvinna
  • Välkomna till min egna blogg
    • Visa profil
SV: DVD SAMLING/Collection [VISA ERAN HÄR]
« Svar #1 skrivet: 17 mars 2018 kl. 20:46:40 »
Många här på Dubbningshemsidan har nämnt att dom såg på diverse animerat och tecknat i sin uppväxt och diskuterat vilt om minnen och annat genom åren som forumet funnits. Men det är få som visat sina samlingar på bild så tänkte att denna tråden kan vara till till just det.

Här kommer min käraste hylla på bild (dålig bild tills jag fått tag på en bättre kamera).
Innehåller bland annat diverse Warner Bros serier på DVD från både Sverige, Danmark, Tyskland, Italien, Norge och Danmark.
Alla dvd:er som står i denna hyllan har svenskt tal bortsett ifrån Fantastiska Femman (norsk utgåva) som endast har skandinavisk textning

Allting är inplastat och i orginalkartong/pappboxar trots att flera av dessa släpp är över 12 år gamla så har lagt mycket tid och pengar på bara denna hyllans dvd filmer. Tanken är att samla min uppväxt på digitalt format och tycker dvd i glashylla ser riktigt fint ut. Saknar ingenting allt fick bara inte plats i denna hyllan.

Fin samling du har, om allt är inplastat. Tittar du aldrig på dem ?

Utloggad TecknatÄlskare

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 226
  • Never Give Up
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 17 mars 2018 kl. 21:09:52 »
Har tyvärr endast inspelningar men har väl minst 400dvder men större delen är filmer!

Inloggad TrondM

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 213
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 17 mars 2018 kl. 22:41:01 »
Her er mine animasjons-dvder:

Jeg har også noen som ikke fikk plass i hylla.