Personligen har jag sett Disney on Ices föreställningar mellan 2003-2011, samt 2014-2015. Jag minns dock även att jag såg 2000 års föreställning, men då jag var rädd för mörkret och skådespelarna som spelade dalmatinerna kom upp i publiken under pausen blev jag så rädd att vi fick åka hem. Sedan tror jag också att vi var på ett par föreställningar, bland annat 1996, 1998 och 1999 års föreställningar, då vi har muggar från de föreställningarna, samt Pocahontas-skedar.
Vad gäller de svenska rösterna har jag sett korta klipp på svenska på youtube, men långt ifrån hela föreställningar. För övrigt har jag troligen också videoklipp från i alla fall 2015 års föreställning av Disney on Ice på svenska, som jag själv filmade i Skandinavium.
Dessutom vill jag minnas att jag läst en tråd på MagicMovies forum där någon skrev att hans son gjort rösten till Dash i 2008 års Disney on Ice-föreställning, och att sonen medverkat i bland annat Nemo och Lejonkungen, vilket gör att jag misstänker att det är Daniel Andersson som är Dashs röst i den föreställningen.
I övrigt har jag inte varit på något Disney evenemang, om man inte räknar några parader jag såg när jag var på Disneyland Paris sommaren 2008.