Tänk att han gick bort den 25 maj.
Oj, var den redan 25 maj? Var tvungen att kolla upp det…
Väldigt tråkigt, Charlie Elvegård har utan tvekan gjort den bästa insatsen som Kanin genom tiderna. 
Han var dessutom även bra i till exempel Den Lilla Sjöjungfrun, Micke & Molle, Dumbo, En extremt långbent film och Toy Story 3.
Dessutom kommer jag också minnas honom som Farbror Gustavsson i tecknade Pippi Långstrump.
Vila i frid. 
Även jag är för övrigt nyfiken på vem som kommer ta över Kanins röst i kommande projekt.
Och glöm inte 1972-års (betydligt bättre) dubbning av Dumbo!

Om du menar KM/Media-casten så är väl Benke Skogholt fortfarande kvar som I-or? Eller vilka räknar du som casten?
Jag ska förklara;
Hos både Nalle Puh, Kanin och Sorken finns det enligt mig bara en röst för respektive karaktär; Guy De La Berg, Charlie Elvegård och Hans Lindgren!

Hos Nasse tycker jag bäst om Jörgen Lantz (som gjorde rösten 1989-1998), men Michael Blomqvist (nuvarande röst sedan 2002) kommer som god tvåa, då han är närmare originalrösten…
Hos Ior tycker jag bäst om den sedan tio år bortgågne John Harryson (Iors röst 1989-1998), men nuvarande Benke Skogholt (nuvarande röst sedan 2000) kommer som god tvåa, bland annat pga nostalgi…
Hos Tiger (eller Tigger, kalla honom vad ni vill) så gillar jag bäst både Thomas Hellberg (som gjorde rösten 2000-2003) och Rolf Lydahl (nuvarande röst sedan 2003), då båda är väldigt lika originalrösten…
Hos Uggla var enligt mig både Carl Billquist, Gunnar Uddén och Per Svensson mycket bra!
Hos Kängu tycker jag bäst om Ayla Kabaca!