Det är Annelie Berg, det kan jag sätta mitt liv på, då jag inte tycker Annelie låter alls lik varken Charlotte eller Annica. ^^
Tack för utlåtandet. Jag var själv skeptisk när jag gjorde frågan, men förutsatte att de officiella listorna trots allt stämde. Men jag litar på dig, och ändrar i frågesporten och creditlistan för filmen - även Annelie Berg medverkar i filmen och spelar några andra roller, så det är fullt möjligt. Det låter märkligt att det skulle stå fel i den officiella creditlistan, men kanske var det så att det var tänkt att Annica Smedius skulle spela rollen men att dubbningsbolaget ändrade sig i sista minuten (efter att dokumenten redan var skrivna).
Om du eller någon annan har tillgång till den här DVD:n, så uppskattar jag om ni kan kolla igenom om de andra rösterna i creditlistan stämmer. Det gäller alltså enbart kortfilmen på DVD:n; huvudfilmens uppgifter kommer från KM Studio, och bör således vara mer tillförlitliga.
Går det inte att kontakta Annica Smedius och fråga om hon gjorde rollen i den filmen?
Det lär vara näst intill omöjligt för någon att minnas vad de gjorde i den här kortfilmen, då både Annica Smedius och Annelie Berg spelade 2 - 4 olika rollfigurer i samma film. Dessutom bör det vara ett flertal år sedan, i och med att MorganKane/Pangstudios inte hade kvar uppgifter om den.