Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kurage den hariga hunden

Startat av Scoobydoofan1, 26 april 2020 kl. 13:22:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Med tanken på att kurage den hariga hunden är en bra serie cartoon network gjorde under slutet av 90 talet så håller cartoon network på med en reboot eller continuation av serien. Tror ni att det blir bra eller blir det som Teen Titans Go?

Hey Arnold på svenska

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 26 april 2020 kl. 13:22:45
Med tanken på att kurage den hariga hunden är en bra serie cartoon network gjorde under slutet av 90 talet så håller cartoon network på med en reboot eller continuation av serien. Tror ni att det blir bra eller blir det som Teen Titans Go?

Blir inte förvånad om det blir som Teen Titans Go.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Scoobydoofan1

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet  5 september 2020 kl. 22:47:02
Blir inte förvånad om det blir som Teen Titans Go.
Jag är inte förvånad, men den här serien har skaparna med sig, är ändå osäker med tanken på att animation stilen kommer vara annorlunda.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  6 september 2020 kl. 19:41:29
Jag är inte förvånad, men den här serien har skaparna med sig, är ändå osäker med tanken på att animation stilen kommer vara annorlunda.
Den nya Phineas och Ferb filmen blev ju jättebra så hoppas de blir så med Kurage också

Hey Arnold på svenska

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  6 september 2020 kl. 19:41:29
Jag är inte förvånad, men den här serien har skaparna med sig, är ändå osäker med tanken på att animation stilen kommer vara annorlunda.

Om skaparna har någon frihet kan det kanske bli bra, trots om animation stilen blir annorlunda.

Men frihet brukar inte finnas i moderntid.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

MOA


Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet  6 september 2020 kl. 21:40:10
NEJ!Hoppas int!!!!!
Hoppas inte, men se på hur cartoon network hanterar sina serier, så fort dom började gå live action så blev det skit.

Scoobydoofan1

Citat från: Simon Axelsson skrivet  8 september 2020 kl. 23:24:16
Så sett förstår jag hur du tänker. För min del är det väl det att den där enorma åldersskillnaden är så sjukt skum på något vis, som att någons farmor och hennes barnbarns kompis är ihop. Det blir ju nästan pedofili dessutom.

Det kanske inte är direkt relaterat till det här, men det finns ju någon sorts regel som liksom avgör hur ung respektive gammal den du "ska" dejta bör vara som yngst eller äldst. Halva din ålder + 5 respektive dubbla din ålder minus 5.

Med tanke på vilket ämne vi just nu diskuterar detta i kanske vi ska återgå till ämnet så fort som möjligt.
Tänker nån se på kurage den hariga hunden? Den nya serien?

Goliat

Finns det källa på reboot? Har sett titt som tätt påståenden med reboot som aldrig kom, det enda jag sett är det korta specialavsnittet av Kurage som va annorlunda animerat.

Scoobydoofan1

Citat från: lost_t3ckn4t skrivet  9 september 2020 kl. 13:13:56
Finns det källa på reboot? Har sett titt som tätt påståenden med reboot som aldrig kom, det enda jag sett är det korta specialavsnittet av Kurage som va annorlunda animerat.
Den verkade skum, tills nu så säger dom att dom arbetar på den nya versionen men hittills så har cartoon network varit tyst om det.

Steffan Rudvall

De ska göra en Crossover mellan kurage och Scooby Doo

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall


Goliat

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  9 september 2020 kl. 15:04:31
Den verkade skum, tills nu så säger dom att dom arbetar på den nya versionen men hittills så har cartoon network varit tyst om det.

Vilka är "dom"? Kan du länka? :)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.