Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Några av dessa bekännelser e rent av könstiga

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Dubintrested

Lillefot

En sak till, jag trodde länge att K:et i Mattias Knaves efternamn var tyst, och att hans namn uttalades "Mattias Nave" istället. I mitt huvud lät det också smidigare än att börja på K direkt efter S.

Det var först när Christian Hedlund spelade in sin intervju med honom som jag insåg att jag hade uttalat det fel i flera år.😅
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 10 september 2023 kl. 18:54:18En sak till, jag trodde länge att K:et i Mattias Knaves efternamn var tyst, och att hans namn uttalades "Mattias Nave" istället. I mitt huvud lät det också smidigare än att börja på K direkt efter S.

Det var först när Christian Hedlund spelade in sin intervju med honom som jag insåg att jag hade uttalat det fel i flera år.😅
Som om de vore ett engelskt uttal som i know & knight?Från början uttalade jag Louise Raeder som de stavades innan jag lärde mig att ae e norskt ä

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet 10 september 2023 kl. 19:55:27Som om de vore ett engelskt uttal som i know & knight?Från början uttalade jag Louise Raeder som de stavades innan jag lärde mig att ae e norskt ä
Min vän vägrar tro att det är ett ä och insisterar att det uttalas Rayder.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 september 2023 kl. 19:55:27Som om de vore ett engelskt uttal som i know & knight?Från början uttalade jag Louise Raeder som de stavades innan jag lärde mig att ae e norskt ä
Och jag trodde att hon hette Louise READER vilket uppenbarligen är "ae" åt fel håll. Samma sak med Elina... ;D :-[

Lillefot

Exakt så. Och jag gjorde även samma sak som du med Louise Raeder samt hennes dotter Elina, kul nog.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

A

Jag trodde att Steve Kratz hette Steve (Stiv) alltså med engelskt uttal.

MOA

Citat från: A skrivet 10 september 2023 kl. 20:11:56Jag trodde att Steve Kratz hette Steve (Stiv) alltså med engelskt uttal.
Lätt & tro då namnet e mycket mer vanligt i USA,Steve med svenskt uttal låter så fult

gstone

Jag hörde en dubbning nyligen där jag tyckte att Jesper Adefelt var rikigt bra.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 september 2023 kl. 19:14:49Jag hörde en dubbning nyligen där jag tyckte att Jesper Adefelt var riktigt bra.
Det var trevligt att höra.  :)

MOA

Jag erkänner att Staffan Hallerstam e bra som Luigi,bästa insatsen i en av Sveriges sämsta dubbningar

gstone

Jag har börjat titta på Total Drama Island.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Vi sa inte grattis till min Farmor när hon fyllde år föra veckan  :-[

Hon har lite problem med att använda en mobiltelefon 😅
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]