Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

gstone och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag ska försöka bli mer accepterande av vissa saker🙂
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Skokaka

Eftersom jag är rädd för att jag syndar bara för att jag önskar folk glada högtider så brukar jag önska välsignelse till dom efter att säga till exempel: "God Jul/Glad Halloween/Glad Påsk!", eller liknande...

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  2 juli 2024 kl. 00:30:02Jag väntade mig inte riktigt att så många skulle gå på Amber Heards snyfthistoria 😒

Stackars Johnny Depp
Hon dömdes ju för förtal som hon medvetet spridit för att förstöra för honom. Juryn dömde ju Heard till att betala Depp 10 miljoner dollar.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juli 2024 kl. 00:33:33Hon dömdes ju för medvetet förtal som hon delat för att förstöra för honom. Juryn dömde ju Heard till att betala Depp 10 miljoner dollar.
Bra 😁🔥👏👏❗️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juli 2024 kl. 00:33:33Hon dömdes ju för medvetet förtal som hon delat för att förstöra för honom. Juryn dömde ju Heard till att betala Depp 10 miljoner dollar.
Jag gick efter vad randos på sociala media sa  ;D ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

BPS

Citat från: gstone skrivet  2 juli 2024 kl. 00:39:36Jag gick efter vad randos på sociala media sa  ;D ;)
Jag tror inte hon har betalat dock

gstone

Citat från: BPS skrivet  2 juli 2024 kl. 01:34:39Jag tror inte hon har betalat dock
Är frestade att använda B ordet här 😅
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Jag råkade skrämma en tittare att tro att Johan Hedenberg var död, är så ledsen för det nu

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  5 juli 2024 kl. 13:49:05Jag råkade skrämma en tittare att tro att Johan Hedenberg var död, är så ledsen för det nu
På grund av att Gunnar Ernblad hade gått bort när du gjorde din hyllning till honom? Så att tittarna tror att det är bara när folk går bort som du gör hyllningar?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2024 kl. 13:57:59På grund av att Gunnar Ernblad hade gått bort när du gjorde din hyllning till honom? Så att tittarna tror att det är bara när folk går bort som du gör hyllningar?
Ja troligen, hyllade Hasse för 4 år sedan & han är hur levande som helst. Hyllade Johan för att han fyller 70 om 3 månader

MOA

gstone

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2024 kl. 16:38:43Jag är berusad nu
Man ska aldrig vara online när man är påverkad   >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]