Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Filip Hallqvist (2)

Startat av Cadpig, 10 april 2007 kl. 16:00:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cadpig

Jag undrar om någon har den minsta lilla info om den här gössen, gärna hur gammal han är t.ex.

GaBBe

Citat från: Cadpig skrivet 10 april 2007 kl. 16:00:29
Jag undrar om någon har den minsta lilla info om den här gössen, gärna hur gammal han är t.ex.
Aldrig hört talas  om,  vilka dubbningar är han med i?

Daniel Hofverberg

#2
Citat från: GaBBe skrivet 23 april 2007 kl. 00:00:18
Aldrig hört talas  om,  vilka dubbningar är han med i?
Han spelar bl.a. titelrollen i Stanley (på Playhouse Disney) och Heffa i Puhs film om heffaklumpen och Puhs Heffaklump Halloween (för övrigt skulle jag verkligen vilja veta vem som hittat på en titel med en så hemsk särskrivning...). I avvaktan på en vettig sökfunktion på Dubbningshemsidan (något jag lovat mig själv att införa i åratal, men fortfarande inte tagit mig tid till), så kan du alltid söka på Google. Se exempelvis denna sökning

Rewind

Citat från: Cadpig skrivet 10 april 2007 kl. 16:00:29
Jag undrar om någon har den minsta lilla info om den här gössen, gärna hur gammal han är t.ex.

Hej Cadpig!

Det är jag som är Filip Hallqvist. Min kompis tipsade mig om denna forumtråd. Det var väldigt längesen jag dubbade någonting. Nu är jag 14 och den senaste dubbningen var ungefär för 3 år sedan. Varför undrar du? :)

PS. Annars, maila mig!

Cadpig

Darn! Varför missade jag helt den här tråden! Heffa himself var här och jag missade det!

Cadpig

Phew! Filip har fortfarande samma mailadress som för två år sedan. Jag har fått Heffa-kontakt av andra graden!

Elios

Tyckte mycket om honom som Heffaklumpen.