Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Ibland så känns det som att jag aldrig tar en paus... :(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 februari 2024 kl. 02:50:13Ibland så känns det som att jag aldrig tar en paus... :(
Från allt jobbigt? Tar aldrig en paus från mitt jobb

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 februari 2024 kl. 11:17:55Från allt jobbigt? Tar aldrig en paus från mitt jobb
Tja, varje dag så gör jag något som känns som ett arbete...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 februari 2024 kl. 21:22:09Tja, varje dag så gör jag något som känns som ett arbete...
Mina videor är jobb för nu har jag inget

gstone

Man får inte leksaker i flingorna längre 🙁
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2024 kl. 15:40:29Man får inte leksaker i flingorna längre 🙁
Förlåt om jag verkar helt ur tiden, men det trodde jag flingföretagen hade slutat med för flera år sedan. Förut i tiden hade de även med ibland CD-skivor med demos av diverse spel, som jag minns starkast.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2024 kl. 15:40:29Man får inte leksaker i flingorna längre 🙁
Tom & Jerry kex, har dom även slutat med leksak. Eller vad det nu var som var inplastat i packetet?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Daniel Hofverberg

Citat från: Lillefot skrivet 28 februari 2024 kl. 15:41:33Förlåt om jag verkar helt ur tiden, men det trodde jag flingföretagen hade slutat med för flera år sedan. Förut i tiden hade de även med ibland CD-skivor med demos av diverse spel, som jag minns starkast.
Jag trodde också att de hade slutat med sådant för åtskilliga år sedan...

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 28 februari 2024 kl. 15:41:33Förlåt om jag verkar helt ur tiden, men det trodde jag flingföretagen hade slutat med för flera år sedan. Förut i tiden hade de även med ibland CD-skivor med demos av diverse spel, som jag minns starkast.
Ja det var jätte många år sedan.

Men jag kände ändå för att gnälla om det.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2024 kl. 17:22:27Ja det var jätte många år sedan.

Men jag kände ändå för att gnälla om det.
När slutade Tom & Jerry kexen med det? https://www.goteborgskex.se/produkt/tom-jerry/
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"

Jonas9881

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 februari 2024 kl. 18:41:59Det slutade med det 2017.

https://www.gp.se/nyheter/vastsverige/tom-jerry-figurerna-borta-fran-kexpaketen.20585e4e-28da-4870-a375-97bf68551682
Det var ju synd att dom gjorde sådär, även om det tydligen enligt artikeln är bra för miljön så är väl inte det bästa att rädda klimatet att börja ta bort barnens leksaker.

gstone

Iwájú Har inte kommit till Disney Plus Sverige nu heller  >:(

Disney får ta och skärpa sig ❗️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2024 kl. 19:34:08Iwájú Har inte kommit till Disney Plus Sverige nu heller  >:(

Inte så troligt att det kommer nu heller om det inte har kommit tidigare idag.

Men själv ser jag inga säkra källor som säger att det ska ha premiär i Sverige idag.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2024 kl. 19:34:08Iwájú Har inte kommit till Disney Plus Sverige nu heller  >:(

Finns det inga officiella uppgifter om när den släpps så kan man ju inte bli arg för att den inte släpps en viss dag.