Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 juni 2024 kl. 22:14:17Jag är övertygad om att de flesta muslimer innerst inne inte rättfärdigar att döda oskyldiga, oavsett nationalitet; något som ju också Koranen är tydlig med.

Men ingenting händer ju i ett vakuum, och det är ju inte så att Hamas terrorattentat inträffade från tomma intet. Israel/Palestina-konflikten är trots allt ett väldigt känsligt och svårt ämne, som har varit en öppen konflikt i åtskilliga decennier och kommit att påverka flera generationer. Det är helt enkelt svårt för de flesta att inte påverkas av bakgrunden, även om de flesta säkerligen inte tycker det är rätt att döda oskyldiga civila.
Det handlar egentligen inte om rätt eller fel.

Om dom goda gör det är det automatiskt rätt om dom onda gör det ärt det automatiskt fel >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 juni 2024 kl. 14:57:32Om dom goda gör det är det automatiskt rätt om dom onda gör det ärt det automatiskt fel >:(
Men verkligheten är ju inte så svartvit, och i verkligheten är ju ingen helt god eller helt ond.

Vi lever inte i en film...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 juni 2024 kl. 15:23:26Men verkligheten är ju inte så svartvit, och i verkligheten är ju ingen helt god eller helt ond.

Vi lever inte i en film...
Jo

Och jag avgör vad som är ont och gott
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 juni 2024 kl. 15:23:26Men verkligheten är ju inte så svartvit, och i verkligheten är ju ingen helt god eller helt ond.

För mig är verkligheten svartvit, ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 26 juni 2024 kl. 19:47:49Jo

Och jag avgör vad som är ont och gott
Om det ger dig frid så fortsätt att tro det...

gstone

Jag lyckas lista ut om det är Jennie Jahns eller Mia Hansson  som spelar Askungen i Shrek den tredje :(

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 27 juni 2024 kl. 20:39:43Jag lyckas lista ut om det är Jennie Jahns eller Mia Hansson  som spelar Askungen i Shrek den tredje :(
Om du hade ett ljudklipp skulle det vara lätt att lista ut för så lika röster har de inte

gstone

Nya Hellbiy ser skii dålig ut
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag väntade mig inte riktigt att så många skulle gå på Amber Heards snyfthistoria 😒

Stackars Johnny Depp 
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Vår katt har spytt på soffan😳😩🥺😓
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Lilla My

Citat från: gstone skrivet  3 juli 2024 kl. 12:58:04Vår katt har spytt på soffan😳😩🥺😓
MEN JÄVLAR vad intressant.

EDIT: Sorry. Kasst humör. Skrev i affekt.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet  3 juli 2024 kl. 17:17:06MEN JÄVLAR vad intressant.

EDIT: Sorry. Kasst humör. Skrev i affekt.
Wow!

Skokaka

Ja du...

För det första: Man kan verkligen inte lita på Telia. Laddaren till min mobil i förra veckan (tror jag) vägrade att funka längre när jag sätter i den. Nu så måste jag köpa en ny laddare. (Dom är skojare! Lurendrejare! Ärkeknön! >:()

Och för det andra: Jag fick en slemmig hals i de senaste dagarna, har nog förvisso hänt några gånger förut, vet inte om varje år, men det är jobbigt att dela med det. Åtminstone så börjar det förbättras tror jag, men i hela fall. :(

BPS

Citat från: Skokaka skrivet 11 juli 2024 kl. 03:05:38Ja du...

För det första: Man kan verkligen inte lita på Telia. Laddaren till min mobil i förra veckan (tror jag) vägrade att funka längre när jag sätter i den. Nu så måste jag köpa en ny laddare. (Dom är skojare! Lurendrejare! Ärkeknön! >:()

Och för det andra: Jag fick en slemmig hals i de senaste dagarna, har nog förvisso hänt några gånger förut, vet inte om varje år, men det är jobbigt att dela med det. Åtminstone så börjar det förbättras tror jag, men i hela fall. :(
Fast att kablar går sönder kan väl inte ses som lurendrejeri man får ju vara försiktig med grejerna.