Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Citat från: Simon Axelsson skrivet  2 augusti 2024 kl. 22:58:00För den delen, är det "hemska politiska åsikter" att vara emot krig och död?
Ja, enligt de som ser världen som svart och vit är det tydligen okej beroende på vem det är. De borde inse att den inte är svartvit det finns nyanser i allting...

Fred

Citat från: Adam Larsson skrivet  2 augusti 2024 kl. 22:17:29Jag förstår att Imane Khelif biologiskt och juridiskt är en kvinna men hon borde inte få slåss mot kvinnor då det inte alls är lika villkor på grund av hennes höga testosteronhalter.
Jag anser att kvinnor som är födda med XX-kromosomer bör få tävla mot andra kvinnor. Är man född man (med XY-kromosomer) bör man inte få tävla mot kvinnor.

gstone

Nu har Patrick stjärna bytt svensk röst igen ! 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam Larsson

Oskar

Citat från: gstone skrivet  3 augusti 2024 kl. 16:07:48Nu har Patrick stjärna bytt svensk röst igen !
Jag tror att Tommy Nilsson är inte godkänd som Patrik längre. Eller är varit konflikt om ersättning för dubb. Eller Tommy tackar nej till dubb eftersom han är upptagen med annat.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet  3 augusti 2024 kl. 16:07:48Nu har Patrick stjärna bytt svensk röst igen !
Stod det i dubbcredits vem som spelar honom, om så fanns?
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

BPS

Citat från: Oskar skrivet  3 augusti 2024 kl. 17:54:06Jag tror att Tommy Nilsson är inte godkänd som Patrik längre. Eller är varit konflikt om ersättning för dubb. Eller Tommy tackar nej till dubb eftersom han är upptagen med annat.
Tommy Nilsson är nog inte underkänd men han har av anledning valt att trappa ner väldigt mycket på dubbandet. Men nu menar alltså @gstone att även Björn Bengtsson är utbytt?

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

BPS

Citat från: Lillefot skrivet  3 augusti 2024 kl. 17:55:15Stod det i dubbcredits vem som spelar honom, om så fanns?
Citat från: gstone skrivet  3 augusti 2024 kl. 18:01:09
SVAMPBOB FYRKANT: SANDY RÄDDAR BIKINIBOTTEN

I trailern är det i alla fall Anders Öjebo med en ganska passande röst.

Oskar

Citat från: BPS skrivet  3 augusti 2024 kl. 17:56:30Tommy Nilsson är nog inte underkänd men han har av anledning valt att trappa ner väldigt mycket på dubbandet. Men nu menar alltså @gstone att även Björn Bengtsson är utbytt?
Till Anders öjebo. Hur vet du om Tommy Nilsson godkänner med Patrik.

Disneyfantasten

Citat från: Oskar skrivet  3 augusti 2024 kl. 17:54:06Jag tror att Tommy Nilsson är inte godkänd som Patrik längre. Eller är varit konflikt om ersättning för dubb. Eller Tommy tackar nej till dubb eftersom han är upptagen med annat.
Citat från: BPS skrivet  3 augusti 2024 kl. 17:56:30Tommy Nilsson är nog inte underkänd men han har av anledning valt att trappa ner väldigt mycket på dubbandet. Men nu menar alltså @gstone att även Björn Bengtsson är utbytt?
Tommy Nilsson verkar nuförtiden prioritera turné som jag förstått det, det är nog därför han dragit ner på dubbandet, samma med Pernilla Wahlgren som numera verkar prioritera Allsång På Skansen.

gstone

Citat från: BPS skrivet  3 augusti 2024 kl. 18:03:42I trailern är det i alla fall Anders Öjebo med en ganska passande röst.
Det är Anders Öjebo i själva filmen med  
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Harald och den magiska kritan Kimmer nog inte till Sverige  :( :(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

En del på forumet är alldeles för negative och otrevliga när man bara nämen något bit av media.

Jag skriv namnet på någon film eller tv serie i en tråd på forumet och sen svara något skitstövel nästan direkt

" den jätte dålig" Den suger " Den är skit " etc det högst otrevlig och folk borde sluta göra det på forumet >:( >:( >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]