Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 24 juli 2024 kl. 09:29:27
https://www.youtube.com/watch?v=RcvOTudDkPw
Står ingenting men är rätt säker på att det är han för jag älskar honom :D
Du har ju dock hört honom bara några gånger, så...

MOA

Nummerupplysning: Legenden Om Zelda finns på spanska så nu får jag äntligen höra hur Jorge Roig Jr låter som Link när jag kommer hem. Jag ser mest framemot Ganon

MOA

2 brasiliansk portugisiska AOSTH dubbningar har hittats så nu blir jag tvungen att göra om dom videorna också

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2024 kl. 23:04:58"Your title here, your text here"... Kunde nog inte låta bli att lägga till Jan Erik Aune, va? Ja, norska är riktigt bra.
Varför reagerade jag inte på det första först?

MOA

Inte nog med att nya ranking videor & omgjorda ranking videor planeras. En ranking video med spanska röster väntar också när jag kommer hem om 3 dagar

MOA

Efter mycket onödigt spam kommer ett relevant inlägg: Rostat Bröd!

https://www.youtube.com/watch?v=KtBXG-Qe3wM

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 augusti 2024 kl. 12:07:28Efter mycket onödigt spam kommer ett relevant inlägg: Rostat Bröd!

https://www.youtube.com/watch?v=KtBXG-Qe3wM
Åh, jag hajar! ;)

Visste väl att detta var det japanska du skulle ta upp, igår så såg jag faktiskt den låten på japanska i förväg, och jag älskade den också. Skulle nog också säga att Brödrostens japanska röst är min favorit. (Och den rösten var också Peach? Var det i den där "Mission to Rescue Peach" filmen eller vad den nu hette?)

Så du går bara ifrån den första filmen, hm? Men hur kommer det gå för de andra karaktärerna? De hade inte så mycket att säga eller sjunga som Brödrosten i låten, så...

Förresten, undrar om Brödrosten är en kille eller en tjej. Kanske inget kön alls? Den karaktären har ju mest kvinnliga röster, men det kan kanske vara som så att hen är ett barn? Men jag vet inte...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 augusti 2024 kl. 22:32:14Åh, jag hajar! ;)

Visste väl att detta var det japanska du skulle ta upp, igår så såg jag faktiskt den låten på japanska i förväg, och jag älskade den också. Skulle nog också säga att Brödrostens japanska röst är min favorit. (Och den rösten var också Peach? Var det i den där "Mission to Rescue Peach" filmen eller vad den nu hette?)

Så du går bara ifrån den första filmen, hm? Men hur kommer det gå för de andra karaktärerna? De hade inte så mycket att säga eller sjunga som Brödrosten i låten, så...

Förresten, undrar om Brödrosten är en kille eller en tjej. Kanske inget kön alls? Den karaktären har ju mest kvinnliga röster, men det kan kanske vara som så att hen är ett barn? Men jag vet inte...
Ja den filmen har aldrig släppts utanför Japan, blir nog tvungen att ranka sångrösterna i uppföljarna också & då kommer jag inte ranka röster som återvänder. Älskar japanska! Om jag bara kunde hitta information om dom andra VA som inte är Brödrosten & Lampan

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 augusti 2024 kl. 23:35:43Ja den filmen har aldrig släppts utanför Japan, blir nog tvungen att ranka sångrösterna i uppföljarna också & då kommer jag inte ranka röster som återvänder. Älskar japanska! Om jag bara kunde hitta information om dom andra VA som inte är Brödrosten & Lampan
Det här med att jag var orolig att Florian i Super Mario Bros. Wonder skulle förvandlas till en människa i slutet är en referens till denna filmen. Eftersom en larv/hund blandning blir till en prins i slutet och
Spoiler
blir ihop med Peach... Nåja, åtminstone så är Florian en annan karaktär och är fortfarande en larv, plus blir inte ihop med Peach... Eller Daisy, för den delen.
[close]

Hoppas att prinsen från den filmen inte återvänder i något sammanhang alls.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  7 augusti 2024 kl. 01:03:01Det här med att jag var orolig att Florian i Super Mario Bros. Wonder skulle förvandlas till en människa i slutet är en referens till denna filmen. Eftersom en larv/hund blandning blir till en prins i slutet och
Spoiler
blir ihop med Peach... Nåja, åtminstone så är Florian en annan karaktär och är fortfarande en larv, plus blir inte ihop med Peach... Eller Daisy, för den delen.
[close]

Hoppas att prinsen från den filmen inte återvänder i något sammanhang alls.
Det har han inte gjort heller
Tänd Lampan

https://www.youtube.com/watch?v=lqtR8qgCZj8

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  7 augusti 2024 kl. 10:59:09Det har han inte gjort heller
Tänd Lampan

https://www.youtube.com/watch?v=lqtR8qgCZj8
Okej, bara några delar han har sjungit i låten. Men det fick plats. ;) Fattar dock inte varför en kvinna spelar honom i några andra språk. ??? Kanske de gjorde om honom till en tjej i de dubbningarna? Och lol, Henk Dikmoet som Mulle.

Förresten, du tänker ranka Robotniks röster i Sonic SatAM? Men du har ju väl inte ens sett det, tror jag? ???

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  7 augusti 2024 kl. 21:53:41Okej, bara några delar han har sjungit i låten. Men det fick plats. ;) Fattar dock inte varför en kvinna spelar honom i några andra språk. ??? Kanske de gjorde om honom till en tjej i de dubbningarna? Och lol, Henk Dikmoet som Mulle.

Förresten, du tänker ranka Robotniks röster i Sonic SatAM? Men du har ju väl inte ens sett det, tror jag? ???
Såg ett avsnitt för länge sedan, har aldrig brytt mig om det, bara brytt mig om mitt älskade AOSTH. Sonic SatAM finns faktiskt på japanska, hoppas jag kan hitta avsnittt. AOSTH har också 3 brasiliansk portugisiska dubbningar, typiskt för det landet. Har bara hittat 2 & listorna kommer uppdateras

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 augusti 2024 kl. 10:12:19Slå på radion

https://www.youtube.com/watch?v=ZdBUkoi5qpI
Är glad att de flesta låter som en radio. Minns att jag alltid ville lyssna på radion när jag sitter i en bil.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 augusti 2024 kl. 22:49:09Är glad att de flesta låter som en radio. Minns att jag alltid ville lyssna på radion när jag sitter i en bil.
Lyssnar bara när dom spelar musik, Lendo reklam kan också komma om man lyssnar på Riks FM