Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Erika skrivet 10 augusti 2024 kl. 18:53:54Det var lite så jag menade (även om det inte riktigt framgick inser jag just nu, ber om ursäkt för det :-[), du kan ju alltid ha med originaldubben och hoppa över omdubben. Får se när / om säsong tre också dyker upp, för då kan du även ha med Staffan Hallerstam som Krang. Han är inte riktigt lika bra som Andreas Nilsson, men är mycket bättre än Nina Gunke. 
Kan vem som helst fatta men behöver något ett till program ändå

Erika

Citat från: MOA skrivet 10 augusti 2024 kl. 19:21:24Kan vem som helst fatta men behöver något ett till program ändå
Skulle Kommissarie Gadget kunna vara något? Ulysses 31 vore också kul, men den svenska dubben verkar vara svårhittad nuförtiden (en gång i tiden låg alla svenskdubbade avsnitt ute på Youtube)... :(

MOA

Citat från: Erika skrivet 10 augusti 2024 kl. 19:28:08Skulle Kommissarie Gadget kunna vara något? Ulysses 31 vore också kul, men den svenska dubben verkar vara svårhittad nuförtiden (en gång i tiden låg alla svenskdubbade avsnitt ute på Youtube)... :(
Med Hasse? Tror bara jag spelade in några klipp när jag skapade min hyllning till Gunnar Ernblad. Det andra har jag inte sett alls

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 11 augusti 2024 kl. 11:39:35Ett av mina favorit intron

https://www.youtube.com/watch?v=b0roYFBqp3A
Ödlorna stal nog showen. Och nu förstår jag, "Wide-Eye" är vad Stor Uv heter på engelska. 

Anders Öjebo är bra som alltid.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 11 augusti 2024 kl. 22:50:31Ödlorna stal nog showen. Och nu förstår jag, "Wide-Eye" är vad Stor Uv heter på engelska.

Anders Öjebo är bra som alltid.
Någon åsikt om Kirby Mr Skokaka?
Svårt att tro att Roffe Skoglund spelar Wille Komodo, han har skrikit TYSTNAD! 2 gånger i dubbning. Fantastiskt

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 11 augusti 2024 kl. 23:35:12Någon åsikt om Kirby Mr Skokaka?
Svårt att tro att Roffe Skoglund spelar Wille Komodo, han har skrikit TYSTNAD! 2 gånger i dubbning. Fantastiskt
lol, men jag citerade väl Kirbys video? Kanske du missade?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 augusti 2024 kl. 17:47:48Vänta nu lite, hur kommer det sig att Kirby får bara 19 röster medan alla andra får 20? ???

Nåja, många röster låter ju att vara djupa och sura, som stämmer överens med honom. Random klipp inlägg, förresten.

Älskar hur fanart med honom och den rosa Kirby (ej att förväxla karaktärerna med varandra) är med.
Missade detta inlägg & här kommer den uppdaterade Link rankingen

https://www.youtube.com/watch?v=X0a9d1rj97A

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 augusti 2024 kl. 13:05:26Missade detta inlägg & här kommer den uppdaterade Link rankingen

https://www.youtube.com/watch?v=X0a9d1rj97A
Så... Vilka är de nya tilläggen? Och vann Italien i den förra också?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 12 augusti 2024 kl. 23:21:44Så... Vilka är de nya tilläggen? Och vann Italien i den förra också?
Såg du inte? Jag tror jag har en ny idé

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 augusti 2024 kl. 23:34:10Såg du inte? Jag tror jag har en ny idé
Så... Du påstod att du trodde att bara Sverige var det enda landet i Europa som dubbade serien, så... Norska, Danska och Finska är alla de nya?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 12 augusti 2024 kl. 23:37:48Så... Du påstod att du trodde att bara Sverige var det enda landet i Europa som dubbade serien, så... Norska, Danska och Finska är alla de nya?
Nej Nej Nej! Dom fanns med i den gamla videon också! Det enda nya är en återkommande VA från Sonic
Min nya idé är att göra videor om röster till Hjältar & Skurkar, är det en bra idé

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 augusti 2024 kl. 10:30:59Nej Nej Nej! Dom fanns med i den gamla videon också! Det enda nya är en återkommande VA från Sonic
Min nya idé är att göra videor om röster till Hjältar & Skurkar, är det en bra idé
Som du gjorde med Johan Hedenberg?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 augusti 2024 kl. 13:44:23
https://www.youtube.com/watch?v=wMTVgG_-Uu8
Rocío Garcel är faktiskt Jorge Roig Jrs morsa
Mamma och son spelar ett par?...🤢 

Jag kan inte fatta dock att Zelda har fyra mer röster än Link. :o