Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 augusti 2024 kl. 23:56:55Det som ligger ute på Dubbningshemsidan är säsong 1 av serien med "halvtimmesavsnitt" (d.v.s. ca 24 minuter). Kortfilmerna fanns nog inte när jag skrev av dubbcreditsen, men skulle gissa att de lär ha samma röster; sannolikt samma regissör och översättare också.

Jag kan kolla upp det när jag kommer hem till Sverige dock, och likaså även skriva av uppgifterna för säsong 2 (om nu creditsen skiljer sig från den första säsongen). :)

Det är för övrigt inte helt enkelt att hålla koll på när det kommer nya säsonger av alla serier jag har skrivit av dubbcredits till, då det oftast innebär att behöva kolla manuellt för varenda serie på alla streamingtjänster om någon ny säsong dykt upp... :(
jag känner mig jobbig som frågade  :-[
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag vill verkligen att Daniel uppdatera rollistan till Star Wars: Uslingarna med alla credits fråm senare avsnitt 🥺🥺

Snälla Daniel 🙏🙏🥺
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Oskar

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2024 kl. 09:24:15Kan du skriva av credits tv special  The Naughty List så finns på ViaPlay och lägga ut vid nästa uppdatering ?
Enda kruxet är Viaplay play inte visa Creditlistan ibland det beror på vilken serie eller film. Jag har Viaplay jag kan titta om Creditlistan finns eller inte.

Oskar

Citat från: Oskar skrivet  9 augusti 2024 kl. 15:13:58Enda kruxet är Viaplay play inte visa Creditlistan ibland det beror på vilken serie eller film. Jag har Viaplay jag kan titta om Creditlistan finns eller inte.
Det fanns Creditlistan. Det är KM Studio som dubbar.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2024 kl. 09:24:15Kan du skriva av credits tv special  The Naughty List så finns på ViaPlay och lägga ut vid nästa uppdatering ?
Jag trodde att jag redan hade lagt ut creditlistan till den...? Eller finns det mer än en film med samma titel...?

Jag kommer hem till Sverige imorgon eftermiddag, så jag kan kolla upp saken då.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 augusti 2024 kl. 17:43:16Jag trodde att jag redan hade lagt ut creditlistan till den...? Eller finns det mer än en film med samma titel...?

Jag kommer hem till Sverige imorgon eftermiddag, så jag kan kolla upp saken då.
Förlåt  :P :-[

du kanske har det kom jag på  :-X
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2024 kl. 22:31:10Är du arg ? :-[😓
Inte alls, men jag har packat ihop datorn inför flygresan tidigt imorgon bitti och är därför förpassad till telefonen just nu - därav kortare svar än vanligt. :)

gstone

Kan du även lägga ut creduts till Star Wars: Unga Jedi på äventy kortfilmerna ?
Alltså utöver själva serien ?

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Önskar credits till Sirocco och vindarnas rike

När den kommer ut
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Dom 8 första avsnitt av Moon Girl and Devil Dinosuar säsong 2 finns nu på Disney Plus i Sverige 

Jag önskar att du uppdaterad rollistan till serien, Daniel Hofverberg

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

DingoPictures2005

@Daniel Hofverberg 
Vill inte låta elak men har du glömt Power Rangers creditsen?

Undrar också om du kan korrigera nydubben till DuckTales och lägga till Joakim Tidermark som "Extra röst".
Han bekräftade i röstskådespelarna podden att han gör roller som diverse i visa avsnitt men att han ej blev officielt krediterad.

Vill även påminna om MediaDubb creditlistan till Räddningspatrullen.

PatoskyeIII

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 augusti 2024 kl. 20:28:46@Daniel Hofverberg
Vill inte låta elak men har du glömt Power Rangers creditsen?

Undrar också om du kan korrigera nydubben till DuckTales och lägga till Joakim Tidermark som "Extra röst".
Han bekräftade i röstskådespelarna podden att han gör roller som diverse i visa avsnitt men att han ej blev officielt krediterad.

Vill även påminna om MediaDubb creditlistan till Räddningspatrullen.
Som en viss person sa en gång till mig, stressa inte. Just nu är Daniel på en konferens.

DingoPictures2005

Citat från: PatoskyeIII skrivet 14 augusti 2024 kl. 20:30:41Som en viss person sa en gång till mig, stressa inte. Just nu är Daniel på en konferens.
Jag bara påminde.