Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dubbare som syns (spelfilm, TV-serier)

Startat av Pontus, 19 maj 2010 kl. 00:58:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2022 kl. 22:31:06
Idag såg jag  en film där Sven Wolter och Thomas Hellberg var med.

Jag såg den på bio.
Vilken film i så fall? Utöver det att Sven Wollter varit död i två år, kan inte jag se någon produktion som Thomas Hellberg varit med i sedan 2009:
https://www.imdb.com/name/nm0375219/
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet 26 juli 2022 kl. 22:40:55
Vilken film i så fall?
Dag för Dag är en film som släppt 2022 men jag vet inte om den gått på bio.

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 juli 2022 kl. 22:44:32
Dag för Dag är en film som släppt 2022 men jag vet inte om den gått på bio.

Nej, den gick direkt till CMore.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2022 kl. 23:02:37
Manen på Taket.
Ah, den som gått upp igen som klassiker? Det förklarar ju saken.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

#246
Nyligen i Parlamentet så hade de ett segment där man skulle förklara något som en "seriefigur" när Robert Gustafsson får ordet tar han fram Sid från Ice Age. Känns intressant att Sid är hans första tanke när han hör seriefigur, just Robert Gustafssons försök i det här segmentet blir ju lite "meta" då han ju är karaktärens svenska röst. Hanna Hedlund medverkar i samma avsnitt och hon kör med någon som heter Rosetta som jag antar är från Tingeling filmerna.

Elios

Steve Kratz i nya Mörkt Hjärta kan man se han i Discovery Plus. 

Will Siv

Citat från: Elios skrivet 23 november 2018 kl. 17:13:54Är det bara jag som råkar blanda ihop Björn Gedda med Björn Granath??
Dom var båda med i 1970 tals serien "Tjererna gör uppror".

Och dom dubbade tillsammans i "Skokartongen's Hemlighet" ( och Gedda spelar t.o.m en björn! ) och "Toy Story 3"

jimstrom

Tips!

Nu kan ni se Hans Lindgren i Julkalendern Klart Spår till Tomteboda på SVTPlay för en begränsad tid.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Disneyfantasten

Citat från: Will Stewart skrivet 13 november 2022 kl. 01:45:31Dom var båda med i 1970 tals serien "Tjererna gör uppror".

Och dom dubbade tillsammans i "Skokartongen's Hemlighet" ( och Gedda spelar t.o.m en björn! ) och "Toy Story 3"
Lite orelaterat är att han också spelade en björn i Don Bluth's Tummelisa!  :) (där han även spelade en råtta och en älv-kung)

E

Sanna Ekman syntes i den senaste säsongen av Tunna Blå Linjen som den nya polischefen Katrin

Steffan Rudvall

Irene Lindh är med i tv-serien Äntligen som hade premiär igår hon spelar Majsan en äldre granne till Peter Dalles karaktär.

MOA

Citat från: Elios skrivet  8 december 2019 kl. 14:12:59Nu är hon kanske mest känd av att man ser henne men Nina Gunke som gjorde Ritas röst i Djungeldjuret Hugo syns i nya filmen Ring Mamma! och även Ulla Skoog syntes i nya filmen En komikers uppväxt Där hon spelade gympafröken.  ;D
En sorglik sak e att Nina Gunke fått alzheimers :'(

Disneyfantasten