Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Husdjur?

Startat av TonyTonka, 29 juli 2022 kl. 00:26:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Har ni något husdjur? Själv har jag en hund som heter Dizzy. Ni ser på den bifogade bilden hur hon ser ut. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Lillefot

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2022 kl. 00:26:02
Har ni något husdjur? Själv har jag en hund som heter Dizzy. Ni ser på den bifogade bilden hur hon ser ut. :)
4 katter, den äldsta från 2009 och de senaste för 3-4 år sedan.

Sedan har min mamma ägarskap av c:a 10 hästar här på våran gård. Kanske inte kan kallas för husdjur, men ändå.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Adam

När jag och familjen bodde tillsammans för 2 decennier sedan så hade vi först två katter (fastän jag inte minns dessa, då jag bara var runt 3 år då vi hade dem) och några år senare skaffade min syrra flera marsvin, oftast ett nytt varje år.

Sedan de dagarna har det inte blivit några fler (och till det bättre i mitt tycke, minns att det var ett rent h*****e, då marsvinen, framförallt, hela tiden urinerade nästan var man än satte sin fot de gångerna syrran skulle rensa i deras burar).
Under hela mitt liv har jag i och för sig själv gått och tänkt på om man ska ha ett husdjur. Problemet just nu är att jag bor själv i en liten lägenhet, har mycket att göra om dagarna, och att jag av det skälet inte orkar lägga den mesta energin på att se efter ett husdjur.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

MOA

Här e min katt Kurse
Vi hade 2 katter innan & 1 kanin

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 29 juli 2022 kl. 14:19:37
Här e min katt Kurse
Vi hade 2 katter innan & 1 kanin
Han ser mysig ut. :)
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA


Elios

Höll på att starta ett nytt ämne om detta men hittade denna tråd. 
Vår familj har en hund men bor på egen hand nu i en tvåa så då har jag ingen. 
Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2022 kl. 00:26:02Har ni något husdjur? Själv har jag en hund som heter Dizzy. Ni ser på den bifogade bilden hur hon ser ut. :)
TonyTonka. Vad är det för ras din hund är? ???

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 29 juli 2022 kl. 22:04:41Han ser mysig ut. :)
Kurse Gato Negro älskar att mysa, överfaller alla som kommer förbi