Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skådespelares divalater

Startat av Marcus, 6 februari 2006 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Marcus

Igår så snackade jag med en av mina favoritskådisar på MSN.
Jag sa att han var en av mina favoriter, men då bara blockerade han mig.
Man kan säga att han har sjunkit lågt för mig nu iallafall.

Daniel Hofverberg

Hur vet du att det verkligen var personen ifråga? MSN Messenger är ju trots allt inte världens säkraste system...

Du vill inte tala om vem det var...?

Marcus

Jo, det kan jag säga.
Det var Olle Sarri.
Det måste ha varit honom, för hans MSN är
Jag tycker han är väldigt rolig i Segemyhr.

PAAATE

Citat från: Marcus skrivet  6 februari 2006 kl. 11:09:12
Det måste ha varit honom, för hans MSN är

Hmm... Ja, då måste det ju vara han...  ::)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

Precis min tanke. Det där bevisar inte mycket alls. E-post är väldigt osäkert som det är, men via MSN blir det ännu mindre garanti för att någon är den han/hon utger sig för att vara...

GaBBe

Men MSN är jättesäkert jämfört med chatt tex. Om du däremot fick hans msn på en chatt kan killen ju ha skapat msnen direkt innan han gav den till dig.

Marcus

Nej, jag fick hans MSN av en kompis.
Fast jag vet inte hur han fick tag på den.

GaBBe

Då är det ju högst troligt att din kompis drev med dig..

Carl Barks lover

Liksom att ifall det skulle stå betyder det inte att det är Kalle Ankas msn.(Det var det dåligt exempel. :-[)
Som sagt är ju msn inte 100% säkert, men ganska säkert, så det innebär att din kompis skojar.
Vilken straffpredikan va. ;D

GaBBe

Ohh, Hur fick du tag på kalle ankas msn????!!

Carl Barks lover

Ähum GaBBE.... Jag hittade bara på den, den existerar inte. ::) Men om skämtar så HA HA HA! ;D Det är bara att välja alternativ.

GaBBe

Jag addade honom idag. Han kunde tydligen inte svenska.. Är ganska besviken. Föresten har han inga byxor när han visar webcam.

PAAATE

Hahahahahahahahaha, vad i hel...?  :D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Christian Hedlund

MSN Messenger är så osäkert att du kan hitta om du vill ...

Det var förmodligen inte Olle Sarri du hade på din MSN. Eller .. jag ändrar mig, DET VAR INTE SARRI!

SKådespelare brukar vara otroligt ödmjuka. De vet att de är offentliga personer och som artist blir du alltid glad för feedback.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

PAAATE

Däemot har jag nu stå-upparen Magnus Betners MSN. Och, ja, det är hans, för den står på hans hemsida.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?