Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

clara liljeberg

Startat av gstone, 18 juli 2021 kl. 20:56:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: King Owl skrivet 19 juli 2021 kl. 22:38:53
Håller med på så vis också  en del saker hör inte hemma i "seriösa trådar". :) Det förstör dem.

Precis, det är det vi menar, hon inser aldrig att det hon säger och gör bara är trams! Det är så otroligt tråkigt att hon aldrig tycks växa upp!

Så fort någon säger något negativt går hon till personangrepp och hon bara envisas med personangrepp så fort man förmanat hur hon uttryckt sig eller uttryckt en annan åsikt än den hon har!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 juli 2021 kl. 22:45:44
Precis, det är det vi menar, hon inser aldrig att det hon säger och gör bara är trams! Det är så otroligt tråkigt att hon aldrig tycks växa upp!

Så fort någon säger något negativt går hon till personangrepp och hon bara envisas med personangrepp så fort man förmanat hur hon uttryckt sig eller uttryckt en annan åsikt än den hon har!
Ja hon e 25 år men beter sig som ett barn

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 19 juli 2021 kl. 23:33:20
Ja hon e 25 år men beter sig som ett barn

Ursäkta att jag frågar men hur kan du veta att hon är 25 när hon inte ens är registrerad? När har hon födelsedag förresten?

clara liljeberg

jag fyller år den 22 mars.kallar mig inte korkad.

Henrik Karlsson

#19
Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 juli 2021 kl. 23:45:10
Ursäkta att jag frågar men hur kan du veta att hon är 25 när hon inte ens är registrerad? När har hon födelsedag förresten?
Det har hon själv nämnt tidigare.
Citat från: clara liljeberg skrivet 10 februari 2020 kl. 18:46:46
ja jag är 24 år och är lite grann tonåring men jag är inget barn längre.

Disneyfantasten

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 20 juli 2021 kl. 00:34:39
Det har hon själv nämnt tidigare.

Det måste jag nog ha glömt...

Goliat

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 juli 2021 kl. 22:42:11
Det är som sagt inte hennes åsikter som är problemet utan hennes överdrivna besatthet!

Hon, liksom alla andra, har givetvis all rätt till sina åsikter, men hon har ingen rätt att gå till personangrepp mot oss andra angående våra åsikter, inte ens med tanke på att vi har "freedom of speach", för personangrepp är aldrig okej och en förklaring är ingen ursäkt!

Jag skrev också Absolut. Jag försvarar inte personangrepp. Menade bara på att det finns en till sida av historien som vi andra kanske inte ser.""

clara liljeberg

jag lämnar er så att du slipper se mig igen eftersom jag skapar eget forum där några tycker som jag om civiliserade djur i en värld med talande djur.

Goliat

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 13:27:07
jag lämnar er så att du slipper se mig igen eftersom jag skapar eget forum där några tycker som jag om civiliserade djur i en värld med talande djur.

Varför skapar du inte en egen tråd bara med de berättelserna du själv vill skriva om istället för att lämna?

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 13:27:07
jag lämnar er så att du slipper se mig igen eftersom jag skapar eget forum där några tycker som jag om civiliserade djur i en värld med talande djur.
Äntligen!

clara liljeberg

jag har skriv förbud från min mamma.

Elios

Trött på att forumet har skrapats ner såhär.  :-[

Sabelöga

Houba !

Jabberjaw

Tycker ni är lite väl hårda mot Clara. Är väl snäppet mer rättfärdigat med en egen tråd om en viss *host* användare med sina  :( >:( :( :( >:( >:( >:( >:( >:( >:( och STORA BOKSTAVSKOMBInaTIonER  >:( :( och trådar om outforskad pojk sexualitet än Claras önsketänkande att det kanske finns djurmänniskor och annat skoj i världen.  :)


Elios

Citat från: Jabberjaw skrivet 21 juli 2021 kl. 05:33:29
Tycker ni är lite väl hårda mot Clara. Är väl snäppet mer rättfärdigat med en egen tråd om en viss *host* användare med sina  :( >:( :( :( >:( >:( >:( >:( >:( >:( och STORA BOKSTAVSKOMBInaTIonER  >:( :( och trådar om outforskad pojk sexualitet än Claras önsketänkande att det kanske finns djurmänniskor och annat skoj i världen.  :)

Förstår inte vad du menar!?  ???