Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

vänskap är magisk svenska röster

Startat av clara liljeberg, 16 juni 2020 kl. 16:35:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 29 december 2020 kl. 20:52:29
Equestria girls bättre tillsammans,du väljer slutet,vårlovet,sunsets backstage,helgdagar och regnbågs roadtrip  kommer kanske aldrig dubbas till svenska
Varför skriva de där igen

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


clara liljeberg

nu blir jag jättebesviken om de aldrig dubbas till svenska för jag hatar engelskt tal och jag vet inte vad orden betyder längre.ORÄTTVIST!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 29 december 2020 kl. 23:38:52
nu blir jag jättebesviken om de aldrig dubbas till svenska för jag hatar engelskt tal och jag vet inte vad orden betyder längre.ORÄTTVIST!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Här ett råd se PÅ ENGELSKA

Det blir ändå bättre så !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag hatar engelskt tal så varför dubbas inte och jag vill att det ska ordnas på nåt sätt med svenska röstskådespelarna och att sångerna ska också vara svenskt tal och att svenska manusförfattarna kunde skriva manus till svenska röstskådespelarna så att jag få veta vad replikerna betyder egentligen och låttitlarna. jag undrar om kiwipop och suz är josefina hylen och mimmi sanden.så vad tänker du göra åt det så att jag få höra svenska equestria girls låtar igen eller så ska jag skriva ett brev till de som ordnar vårlovet,sunsets backstage,helgdagar och andra i equestria girls att de ska ordna så att det bli svenskt dubb som jag vill ha det. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Oskar

Citat från: clara liljeberg skrivet 30 december 2020 kl. 17:44:02
jag hatar engelskt tal så varför dubbas inte och jag vill att det ska ordnas på nåt sätt med svenska röstskådespelarna och att sångerna ska också vara svenskt tal och att svenska manusförfattarna kunde skriva manus till svenska röstskådespelarna så att jag få veta vad replikerna betyder egentligen och låttitlarna. jag undrar om kiwipop och suz är josefina hylen och mimmi sanden.så vad tänker du göra åt det så att jag få höra svenska equestria girls låtar igen eller så ska jag skriva ett brev till de som ordnar vårlovet,sunsets backstage,helgdagar och andra i equestria girls att de ska ordna så att det bli svenskt dubb som jag vill ha det. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Jag vet inte vilken kanalerna har köp in programmet troligtvis nick, Disney Channel, svt barn, streamingtjänst m.m.
Det får vi se.
Du kan skriva förlag till svt,  streamingtjänst bl.a netflix, viaplay, hbo nordic, m.m

clara liljeberg

kan du berätta vilka som dubbar svenska röster till sandbar,yona,gallus,ocellus och smolder.aria blaze är matilda smedius eftersom jag har hört taylors röst i det hemsökta huset.

clara liljeberg


clara liljeberg

kan du skriva till nån som ordnar my little pony wiki att översätta från engelska till svenska med alla säsongerna och equestria girls med handlingar om vad som händer och även creditlista med vilka karaktärer som gör svenska röster som att sonata dusk är sandra kassman.

clara liljeberg

jag vet att ödlan i klugetown är anders öjebo.

clara liljeberg

vem gör svensk röst till smolder,rosetta nebula,yona,sandbar,fancy pants,ocellus,gallus,vignette valencia,teremar och spike som vuxen.

clara liljeberg

du har inte sett my little pony säsong 8 och 9 med svenskt tal och inte ens fått reda på vad de unga sex röster är om sandbars röst är lucas kruger.

clara liljeberg

kan du känna igen smolders svenska röst med de andra och resten av de unga fyra, vignette valencia och fröken pommel.

clara liljeberg

jag vet att spaponnyerna är lizette pålsson och cheerilee på några säsonger är anna engh.