Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Arcane

Startat av MOA, 20 april 2021 kl. 20:36:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Arcane e ett spel skapat av Sarbakan & Warner Brothers som utspelar sig i H.P Lovecrafts universum.Spelet e ett point & click spel & klickar man fel för många gånger så dör man.Detta spel e också läskigt och jag tyckte antagonisten var riktigt obehaglig när jag spelade detta som barn.
Arcane e en stor del av min barndom som jag nu fått upp intresset igen då jag hittade en Let's Play serie.Jag upplevde minnen av ett spel som jag hade glömt bort ett tag men nu kan jag int spela de längre då Flash int längre funkar.
Hur tror ni att Arcane skulle va som film?

MOA

Citat från: gstone skrivet 10 juli 2023 kl. 18:15:32Hoppas säsong 2 också dubbas !

Om den någonsin kommer ;D
Den finns redan & har aldrig dubbats
(Varför skapade jag detta ämne?)

gstone

Citat från: MOA skrivet 10 juli 2023 kl. 19:48:33Den finns redan & har aldrig dubbats
(Varför skapade jag detta ämne?)
:'( :'( :'( :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: MOA skrivet 10 juli 2023 kl. 19:48:33Den finns redan & har aldrig dubbats
(Varför skapade jag detta ämne?)
Det finnns inte någon säson 2.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.