Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sånger som fått er att gråta.

Startat av Elios, 4 december 2020 kl. 21:45:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: Elios skrivet  2 augusti 2022 kl. 18:49:12Det jag ville säga var att sånger som är i spel som ni spelat som är svåra och får damp på där det spelas någon musik och får er där igenom att gråta. Det räknas också.  :'( ::)
Det gör de verkligen, pachinko-nivån i Super Mario Sunshine är ett annat skräckexempel.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Elios

Citat från: Lillefot skrivet  2 augusti 2022 kl. 19:14:37Det gör de verkligen, pachinko-nivån i Super Mario Sunshine är ett annat skräckexempel.
Känns som att allt med Mario är svårt.  :P ::)

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  2 augusti 2022 kl. 20:31:23Känns som att allt med Mario är svårt.  :P ::)
Inger är lika svårt som Super Mario 2 eller The Lost Levels som det kallas utanför Japan.

Fred

Citat från: Elios skrivet  2 augusti 2022 kl. 18:47:11Den här får väl mig inte direkt att gråta men när jag spelade banan på detta spelet så kunde det ibland hända att man blev så arg så man nästan grät. Men det är verkligen en skit bra låt verkligen:
https://youtu.be/ksXYXHGAuhg

Spelade spelet för första gången för något år sen och kan förstå din frustration. Speciellt på sista nivån av Emerald Challenge.

Lilla My

Citat från: Lillefot skrivet 13 juli 2022 kl. 23:09:47Gråta är kanske en överdrift, men det finns en filmlåt som alltid rör upp sorgsna känslor hos mig.

Nämligen Alltid där från Landet för Längesedan 5: Den mystiska ön. För att den handlar om hur det  känns tryggt och bra att ha någon nära till hands, samt att
Spoiler
Lillefot tänker på och sörjer sin döda mamma. En fin callback till den första filmen.
[close]
öh va varför är jag diskriminerad mot och inte får se spoilers  :o  ;D

Lillefot

Citat från: Lilla My skrivet 15 augusti 2022 kl. 12:37:04öh va varför är jag diskriminerad mot och inte får se spoilers  :o  ;D
En bugg med den nya forum-programvaran. Jag lovar dig att när inlägget postades så funkade det utan problem.
Om jag är en Apatosaurs.

TonyTonka

Man ser vad som är i spoilertaggen om man citerar inlägget. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Lillefot

Citat från: TonyTonka skrivet 15 augusti 2022 kl. 20:05:13Man ser vad som är i spoilertaggen om man citerar inlägget. ^^
Fast det är inte särskilt bekvämt om man ska göra det med varje inlägg som använder taggen.
Om jag är en Apatosaurs.