Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sikta mot stjärnorna

Startat av TonyTonka, 9 november 2022 kl. 19:24:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Någon mer än jag som kommer ihåg Sikta mot stjärnorna? Det var ett tv-program som sändes 1994-2002, och programmet var en tävling där folk fick imitera olika kända artister. Själv hade vi en av skivorna från programmet här hemma, och jag har svaga minnen från år 2002 när någon imiterade Ola Salo och sjöng "It takes a fool to remain sane". xD
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Fred

Kommer ihåg lite av säsongerna från 2000-2002, att det var en som sjöng Final Countdown med Europe och en som sjöng Glorious med Andreas Johnsson. 

Daniel Hofverberg

Jag kommer väl ihåg Sikta mot stjärnorna, och brukade se det ganska ofta genom åren. Ett riktigt trevligt program.

Däremot har jag aldrig förstått mig på vitsen med "barnversionen" Småstjärnorna, som också gick på TV4 under samma tidsperiod, men som jag tyckte var totalt meningslös...