Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Skitsnacktråden

Startat av Adam Larsson, 29 september 2020 kl. 17:12:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 15 februari 2021 kl. 20:28:26
Sök upp det själv och det är helt omöjligt för dig att missa det.

Fast nu frågar jag dig. Om du nu ska kläcka ur dig random saker så bör du ju ha fakta att kunna backa upp det med också eller hur?

Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 15 februari 2021 kl. 20:30:47
Men du hatar sånt.

Vad hatar jag? Att folk backar upp sina aggresiva påståenden med fakta och källkritik? Nä tvärtom, sådant är jättemums  :)

Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 15 februari 2021 kl. 20:34:36
Och du vet att jag får inte lägga ut något här utan att bli blockad.

Om du inte kan lägga ut bevis för dina påståenden utan att bli blockad så säger det ju allt om vad det är för sorts bevis du har att komma med, haha.

Lilla My


Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 15 februari 2021 kl. 20:41:44
Det bekräftar allt att du har ingen trovärdighet överhuvudtaget.

Du skriver om fakta men du visar aldrig fakta till mig om "censur" men trots det tror du på "censur"

Så om någon censurerar bort alla dina bevis och fakta, betyder då att personen står för sanningen.


Erika

Flyttade över alla OT-inlägg från Hey Arnold-tråden hit, så fortsätt diskussionen här.

Sabelöga

Kära Hey Arnold på svenska, förstår inte du att du gör bort dej?
Houba !

Sabelöga

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 15 februari 2021 kl. 21:28:48
Som hur?
Genom att vara smygnazist och vägra källbelägga dina främlingsfientliga påståenden och genom att konsekvent bittra över saker du "inte får säja" trots att du gör det.
Houba !

MOA

E vi alla kommunister i detta samhälle?


Sabelöga

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 15 februari 2021 kl. 21:34:12
Förtal genom att anklaga mig att vara smygnazist som inte är ens riktigt ord.

Kan jag kalla dig för en smygkommunist?

Det jag vill verkligen säga och skriva kommer garantera blocka mig och den risken vill jag inte göra.

Källbelägga har ingen gjort mot mig och varför då ska jag göra det, när jag vet redan att personen kommer säga som en bandspelare "propaganda" "propaganda" "propaganda".
Du kan kalla mej för smygkommunist, det vore obefogat men visst vore intressant och se om du skulle blockeras för det? :)

Förresten så finns alla ord man skapar enligt språklig standard även om dom inte råkar finnas i nån ordbok. Skulle jag säga apelsinsmakande lär man ju inte hitta det i en ordbok kanske, men finns verkligen inte ordet för det? Du förstår väll vad det betyder? Eller? Om svaret är ja, så skulle jag säga att ordet finns, då vore det bara underligt eller okunnigt att säga att ordet inte finns.

Källbelägg är förresten ingenting jag heller är så bra på men jag påstår ju heller inte sånt som är uppseendeväckande eller allmänt upprörande. Så det brukar inte efterfrågas.
Houba !

MOA

Man kan faktiskt ligga i garderoben ::)
Vet int om de e bekvämt dock

MOA


Sabelöga

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 15 februari 2021 kl. 21:47:02
Därför har jag svårt med folk, för jag insåg med tiden att sanningen är ofta uppseendeväckande eller allmänt upprörande, så jag ofta försöker inte längre "varna att personen är på väg mot fel håll" och istället låter personen gå mot fel håll och få ta konsekvenserna för det.
Det är bra att du gör det för det tjänar ju inget till att vara bitter och förpesta tillvaron för andra människor som man ända har något överens med :)
Houba !

Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 15 februari 2021 kl. 21:34:12
Förtal genom att anklaga mig att vara smygnazist som inte är ens riktigt ord.

Du är ju smygnazist?

Eller nej juste ja, du var öppet extrem-nationalist. F'låt.