Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

jag tycker människor är stinkande,smutsiga nollor och jag tycker att svansar och fjädrar är bättre än de stinkande människorna och jag hatar dig för hur du kritiserar min film för min bror är en filmskapare som kan rita filmer dag och natt och det tänker jag bevisa om att det finns filmer där befolkningen är djur istället för människor och två förälskade drakar som lever lyckliga och jag är faktiskt en människoätande krokodil som kommer att äta några som är elaka mot mig så adjöss,gstone förlorare.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 22:02:55
jag tycker människor är stinkande,smutsiga nollor och jag tycker att svansar och fjädrar är bättre än de stinkande människorna och jag hatar dig för hur du kritiserar min film för min bror är en filmskapare som kan rita filmer dag och natt och det tänker jag bevisa om att det finns filmer där befolkningen är djur istället för människor och två förälskade drakar som lever lyckliga och jag är faktiskt en människoätande krokodil som kommer att äta några som är elaka mot mig så adjöss,gstone förlorare.

Han kan nog inte  rita filmer dag och natt . Han måste nog sopva också :D ;)

Jag tror nu inte din ide kommer bli av.

Men lycka till ändå :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 22:02:55
jag är faktiskt en människoätande krokodil som kommer att äta några som är elaka mot mig så adjöss,gstone förlorare.

I så fall ska jag jaga dig och göra en handväska av dig !

Du kommer bli en fin  krokodil-väska ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

inte om jag äter dig först och senare ska jag förvandla mig till en människoätande haj som äter dig i ett svep tills det inte finns några människor kvar längre.du är bara avundsjuk för att mina filmer med talande djur som beter sig som människor är mycket bättre än dina och jag hatar dig,gstone och min bror tecknar faktiskt uppföljaren så att det blir som i kung fu panda.

clara liljeberg

jag tycker att du ska sticka iväg i rymden och blir kidnappade av rymdvarelser och gör experiment på dig medan jag ska se på den nya uppföljaren som min bror har skapat med bara djur istället för människor.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 22:17:37
inte om jag äter dig först och senare ska jag förvandla mig till en människoätande haj som äter dig i ett svep tills det inte finns några människor kvar längre.du är bara avundsjuk för att mina filmer med talande djur som beter sig som människor är mycket bättre än dina och jag hatar dig,gstone och min bror tecknar faktiskt uppföljaren så att det blir som i kung fu panda.

Jag tänker lagga haj fens soppa av dig och äta upp dig.

Jag kommer jaga dig och säljer ditt skin vad du än blir.

Du kan inte fly jag har ett gevär ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 22:20:10
jag tycker att du ska sticka iväg i rymden och blir kidnappade av rymdvarelser och gör experiment på dig medan jag ska se på den nya uppföljaren som min bror har skapat med bara djur istället för människor.
människor är bättre ! >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

då är jag en rymdvarelsebläckfisk som kommer förvandlar dig till en snigel och äta dig med salt och sen till en spindel och du till en fluga så att du inte finns kvar längre och jag kan njuta när min bror casper skapa filmer med antropomorfa djur stället för människor.

clara liljeberg

jag tycker antropomorfa djur är bättre för har du aldrig sett baymax som en gris och ralf som en noshörning och vaiana är en katt och annaoch elsa som uttrar eller elefanter och att jasmin är en gris och styvmodern till paddor för paddor är fula som du.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 22:28:28
då är jag en rymdvarelsebläckfisk som kommer förvandlar dig till en snigel och äta dig med salt och sen till en spindel och du till en fluga så att du inte finns kvar längre och jag kan njuta när min bror casper skapa filmer med antropomorfa djur stället för människor.

Jag ska ta mig gevär och jaga dig och jag ska jaga dig till världen ände och jag ska inte ge upp för än jag skjutit dig.

Du kan inte förvandla mig någon ting !
>:( >:( >:( >:(

Du kommer bli slakta och din hud såld och jag kommer äta dig ! >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag vann!!!!!för jag har rätt och du fel för min bror casper gör filmer om uppföljaren där några är djurversioner av sina vanliga jag som att anna och elsa är elefanter där man får använda sin snabel och om mulan och shang är svanar för då kan de flyga med sina vingaroch vakterna är noshörningar som i kung fu panda och zootropolis så du får äta slimepopcorn för resten av era liv.

Lilla My


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag är så arg att jag hade lasersyn och jag hatar dig för du stinker som en apa och jag vet att det kommer att hända för min bror är en filmskapare som skapar filmer med min fantasi så att det blir en film där folk är djur istället för människor och jag gillar inte dig för jag har makten och du kan inte bestämma över mig för jag är äldre än du och jag föredrar filmer som har svans,klor och fjädrar och där djuren tar över och jag tycker att du är en tjock,argsint,gammal padda och du sårar mina djuriska känslor och jag hade rätt och du fel så du får äta slimepopcorn för resten av era liv för alltid och evighet. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Disneyfantasten

Clara och Gstone, nu får ni allt lugna ner er båda två, det finns ingen anledning till att brusa upp er!