Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disney Rariteter

Startat av Oskar, 19 oktober 2016 kl. 18:32:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

nej,gör det inte.jag vet att ni inte jobbar för film men jag är upprörd för att du är emot mig så då tänker jag skriva brev till regissören och hoppas att det blir det där alla är djur istället för människor och bevisa att jag har rätt och du hade fel.så tyckte jag att jane porter och hans pappa borde blir till vårtsvin för jag har sett george som vårtsvin i sin djurversion.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 31 maj 2021 kl. 08:23:20
nej,gör det inte.jag vet att ni inte jobbar för film men jag är upprörd för att du är emot mig så då tänker jag skriva brev till regissören och hoppas att det blir det där alla är djur istället för människor och bevisa att jag har rätt och du hade fel.så tyckte jag att jane porter och hans pappa borde blir till vårtsvin för jag har sett george som vårtsvin i sin djurversion.

Då får du sluta med alla de här dumheterna!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 maj 2021 kl. 08:24:18
Då får du sluta med alla de här dumheterna!
Vem är denna du som hon talar till?

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2021 kl. 08:29:22
Vem är denna du som hon talar till?

Jag undrar också det. Det verkar som hon i sin lilla värld har bestämt att vi alla är en gemensam person.

.... We are the Borg.

clara liljeberg

sluta hålla på med engelskan.det gör mig tokigt.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 31 maj 2021 kl. 11:42:01
sluta hålla på med engelskan.det gör mig tokigt.

Du gör oss tokiga med dina personangrepp, dina överdrivna besattheter om permanenta förvandlingar på prinsessorna, dina påhopp, dina arga huvuden, osv. så jag ber dig att lägga ner allt det där och släppa taget och andas djupt och räkna till 100!

clara liljeberg

jag är lugn och om du inte gillar permamenta djurprinsessor och djurbefolkning så tänker jag skicka brevet till regissören  av disney sverige och be om att göra en film om prinsessornas djurversioner och bevisar att jag har rätt och du har fel så nu lämnar du jordelivet för gott din lilla fågel.

Erika


gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 31 maj 2021 kl. 12:39:32
jag är lugn och om du inte gillar permamenta djurprinsessor och djurbefolkning så tänker jag skicka brevet till regissören  av disney sverige och be om att göra en film om prinsessornas djurversioner och bevisar att jag har rätt och du har fel så nu lämnar du jordelivet för gott din lilla fågel.

Det kan du inte göra  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

kan jag visst det och du kan inte hindra mig från att göra det för att bevisa att det finns djurversioner av prinsessorna som att jasmin är en gris och törnrosa är en sköldpadda och att mulan och shang är svanar och att vaiana är en katt precis som i zootroplis med talande djur.så det så. >:(

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 31 maj 2021 kl. 16:27:43
kan jag visst det och du kan inte hindra mig från att göra det för att bevisa att det finns djurversioner av prinsessorna som att jasmin är en gris och törnrosa är en sköldpadda och att mulan och shang är svanar och att vaiana är en katt precis som i zootroplis med talande djur.så det så. >:(
Kära troll, Kan du inte sluta med trolla här på forumet?

Lilla My


clara liljeberg

nu har jag skickat brev till regissören och bara vänta på att det ska bli som jag föreställt mig och bevisat att jag har rätt och du har fel din herr eller fru besserwiser som bara vet allt och jag har hittat på några som var djurversioner som att kejsaren av kina var påfågel eller anka.

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet 31 maj 2021 kl. 19:12:18
nu har jag skickat brev till regissören och bara vänta på att det ska bli som jag föreställt mig och bevisat att jag har rätt och du har fel din herr eller fru besserwiser som bara vet allt och jag har hittat på några som var djurversioner som att kejsaren av kina var påfågel eller anka.

Ja då får vi verkligen hoppas att det går igenom så att du sen kan dra här ifrån och sluta spamma oss med allt detta nonsens! 8)

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 31 maj 2021 kl. 19:12:18
nu har jag skickat brev till regissören och bara vänta på att det ska bli som jag föreställt mig och bevisat att jag har rätt och du har fel din herr eller fru besserwiser som bara vet allt och jag har hittat på några som var djurversioner som att kejsaren av kina var påfågel eller anka.
Hur många gånger du än försöker kommer de int funka,bara lägg ner