Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Mufasa: Lejonkungen (Mufasa: The Lion King, 2024)

Startat av Elios, 6 maj 2023 kl. 15:32:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bib

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2024 kl. 13:08:05Jag skulle ändå vilja se den dubbade trailern själv för säkerhets skull.
Tror du Steffan ljuger? För jag kan säkert säga att han inte gör det jag har ju också sätt den.

gstone

Citat från: Bib skrivet 31 maj 2024 kl. 13:24:42Tror du Steffan ljuger? För jag kan säkert säga att han inte gör det jag har ju också sätt den.
Ni kan ha hört fel språk  ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Bib skrivet 31 maj 2024 kl. 13:24:42Tror du Steffan ljuger? För jag kan säkert säga att han inte gör det jag har ju också sätt den.
Skalman säger jag tror inget jag inte vet.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2024 kl. 13:33:34Ni kan ha hört fel språk  ;)
Riktigt så gammal är jag inte...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2024 kl. 13:52:00Riktigt så gammal är jag inte...
Jag hoppas att trailern visas före Insidan Ut 2 som jag ska se om bara några veckor  :D
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2024 kl. 13:52:00Riktigt så gammal är jag inte...
Om jag ska vara helt ärlig var jag faktiskt lite orolig över att filmen inte skulle dubbas

Så det är väldigt betryggande att höra detta från er båda 😃❤️❤️😊
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2024 kl. 12:53:20Jag antar det, det är ju lite udda att dubba trailern men inte filmen.
Nog för att det har hänt i något enstaka extremfall att en trailer dubbats men inte själva filmen, men det är så sällsynt att vi bör kunna räkna med att filmen kommer att dubbas; så jag flyttar tråden till rätt tavla.
(Och skulle det mot all förmodan visa sig vara felaktigt, så får tråden flyttas igen sen)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 maj 2024 kl. 14:45:33Nog för att det har hänt i något enstaka extremfall att en trailer dubbats men inte själva filmen, men det är så sällsynt att vi bör kunna räkna med att filmen kommer att dubbas; så jag flyttar tråden till rätt tavla.
(Och skulle det mot all förmodan visa sig vara felaktigt, så får tråden flyttas igen sen)
För mig är det en lättnad att höra att filmen kommer dubbas ☺️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

BPS

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 maj 2024 kl. 20:12:13Här är den svenska bioafficien. Föräldralös och främling stämmer väl dock mer in på sonen Simba. Det sägs väl aldrig rakt ut i originalfilmen från 1994 men det ska väl inte föreställa att Mufasa är föräldralös han har ju en bror dessutom.

De verkar ha rättat till det. Men hur kan en affisch till en film som inte ens har haft premiär ännu ligga ute på Tradera?

https://www.tradera.com/item/635730846

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 15 juli 2024 kl. 23:03:27De verkar ha rättat till det. Men hur kan en affisch till en film som inte ens har haft premiär ännu ligga ute på Tradera?

Det var en väldigt bra fråga. Jag kan bara anta att det måste ha läckt ut från Disney (alternativt tryckeriet de anlitat), för biografer borde ju inte ens ha hunnit få in affischen redan nu - jag kan inte tänka mig att något filmbolag skickar ut filmaffischer till biografer flera månader i förväg, och även om de råkar ha gjort det lär väl ingen biograf våga göra sig av med affischen innan filmen ens har hunnit få premiär...

gstone

Citat från: BPS skrivet 15 juli 2024 kl. 23:03:27De verkar ha rättat till det. Men hur kan en affisch till en film som inte ens har haft premiär ännu ligga ute på Tradera?

Ska jag köpa den ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2024 kl. 23:32:38Ska jag köpa den ?
Det kan du inte, auktionen är avslutade ju.

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 15 juli 2024 kl. 23:33:44Det kan du inte, auktionen är avslutade ju.
Verkligen...? För mig ser den ut att vara öppen, och jag ser i alla fall "Köp nu" och "Föreslå pris"...

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2024 kl. 23:32:38Ska jag köpa den ?
Hur ska vi kunna svara på det...? Det måste väl du själv bestämma, utifrån om du är intresserad av filmaffischen och tycker att den är värd 260 kr (200 kr + frakt); och att du kan avvara de pengarna. :)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juli 2024 kl. 00:39:45Verkligen...? För mig ser den ut att vara öppen, och jag ser i alla fall "Köp nu" och "Föreslå pris"...
Så här ser det ut för mig.

Tradera.jpg