Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Big Hero 6

Startat av Disneyfantasten, 8 oktober 2020 kl. 09:16:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Vilka spelar Peter Kjellin, Knut Sjöberg Brise, Claes Grufman, Josefina Hylén, Alex Kantsjö, Clara Henry, Anchisa "Foki" Wallström, Henrik Kvarnlöt och Carolina Svensson i filmen?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:16:41
Vilka spelar Peter Kjellin, Knut Sjöberg Brise, Claes Grufman, Josefina Hylén, Alex Kantsjö, Clara Henry, Anchisa "Foki" Wallström, Henrik Kvarnlöt och Carolina Svensson i filmen?

Anchisa "Foki" Wallström är en thailändsk-svensk bloggare.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:16:41
Vilka spelar Peter Kjellin, Knut Sjöberg Brise, Claes Grufman, Josefina Hylén, Alex Kantsjö, Clara Henry, Anchisa "Foki" Wallström, Henrik Kvarnlöt och Carolina Svensson i filmen?

Ingen som vet?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 november 2020 kl. 23:09:43
Ingen som vet?
Fråga Maria Hellström eller Nicklas Berglund de kanske vet.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 november 2020 kl. 23:18:32
Fråga Maria Hellström eller Nicklas Berglund de kanske vet.
Maria Hellström är fast anställd på SDI Media, så hon lär nog inte lämna ut några uppgifter i enlighet med SDI Medias policy att bara lämna ut uppgifter till kunder.

Nicklas Berglund är det större chans med, för såvitt jag vet är han bara frilansare och inte fast anställd, varför han inte nödvändigtvis behöver följa företagets interna policyer på samma sätt. Bland frilansare brukar det vara lite olika, där somliga har gått med på att lämna ut uppgifter och somliga inte.

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:16:41
Vilka spelar Peter Kjellin, Knut Sjöberg Brise, Claes Grufman, Josefina Hylén, Alex Kantsjö, Clara Henry, Anchisa "Foki" Wallström, Henrik Kvarnlöt och Carolina Svensson i filmen?
Clara Henry skrev på sin instagram vilken replik hon har i filmen: "Kapsel i startläge, kapsel aktiverad"

https://www.instagram.com/p/yR1cVjQ9CZ/

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 28 november 2020 kl. 11:27:58
Clara Henry skrev på sin instagram vilken replik hon har i filmen: "Kapsel i startläge, kapsel aktiverad"

https://www.instagram.com/p/yR1cVjQ9CZ/

Det var ett tag sedan jag såg filmen i sin helhet så jag undrar fortfarande vilken karaktär som har den repliken och framförallt om någon har en bild på karaktären!  :)

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 november 2020 kl. 11:30:41
Det var ett tag sedan jag såg filmen i sin helhet så jag undrar fortfarande vilken karaktär som har den repliken och framförallt om någon har en bild på karaktären!  :)
Karaktären syns inte men hör den bara. Man hör repliken på Krei-Tech där Alistair Krei jobbar

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 28 november 2020 kl. 11:33:00
Karaktären syns inte men hör den bara. Man hör repliken på Krei-Tech där Alistair Krei jobbar

Det var synd, då kan jag inte ha med henne i mitt kollage, verkar som jag får nöja mig med att bara ha med Kycklingfisken ur Hitta Doris när del väl är dags för henne...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 november 2020 kl. 11:34:30
Det var synd, då kan jag inte ha med henne i mitt kollage, verkar som jag får nöja mig med att bara ha med Kycklingfisken ur Hitta Doris när del väl är dags för henne...

Har du med vad den kycklingfisken heter också då ja?^^

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 29 november 2020 kl. 05:39:10
Har du med vad den kycklingfisken heter också då ja?^^

Kathy!  :) (samma fisk som i Hitta Nemo spelas av Frida Nilsson)

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 28 november 2020 kl. 11:27:58
Clara Henry skrev på sin instagram vilken replik hon har i filmen: "Kapsel i startläge, kapsel aktiverad"

https://www.instagram.com/p/yR1cVjQ9CZ/

Hon är jävligt snygg!  ;D

gstone

Jag såg jul avsnittet idag, det var bra
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.