Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

"Piff och Puff - Räddningspatrullen" - avsnitt

Startat av Beck, 14 mars 2011 kl. 20:47:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Beck

Har "A Creep In The Deep" visats i SVT de senaste åren?

Daniel Hofverberg

De senaste åren...? Såvitt jag vet har väl Piff & Puff - Räddningspatrullen inte visats på SVT överhuvudtaget på några år. Senaste gången serien visades på SVT var väl i Disneydags säsongen 2005 - 2006 - då bör det ha visats 19 + 23 avsnitt (=42 avsnitt), men jag är osäker exakt vilka.

Jag vet att "A Creep In The Deep" visades på SVT 1993, men jag vet ärligt talat inte om den gick i repris under 2005 - 2006 eller inte. Men med så pass många visade avsnitt torde väl sannolikheten vara ganska stor att det visades igen då.

Jag tror i alla fall inte att det avsnittet är ett av de som Disney Channel sänt i repris gång på gång på gång under de senaste åren.

Elios

Är alla avsnitt av Piff och Puff - Räddningspatrullen med på nya Disney Plus!?

BPS

Citat från: Elios skrivet 25 juli 2022 kl. 17:07:32
Är alla avsnitt av Piff och Puff - Räddningspatrullen med på nya Disney Plus!?
Nya Disney Plus? Är det någon slags uppgradering? På vanliga Disney Plus ska alla finnas i alla fall.

Elios

Citat från: BPS skrivet 25 juli 2022 kl. 17:21:59
Nya Disney Plus? Är det någon slags uppgradering? På vanliga Disney Plus ska alla finnas i alla fall.

Jag menar naturligtvis att Disney Plus inte har funnits så länge.  8) 8)

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 25 juli 2022 kl. 19:55:29
Jag menar naturligtvis att Disney Plus inte har funnits så länge.  8) 8)
Disney plus har funnits i Sverige sen september 2020 och har funnits ännu längre i USA så att säga "nya Disney Plus" är inte helt korrekt.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 juli 2022 kl. 20:02:48
Disney plus har funnits i Sverige sen september 2020 och har funnits ännu längre i USA så att säga "nya Disney Plus" är inte helt korrekt.

Ja det är inte gammalt iallafall.  ::) ::)