Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

normill

Startat av clara liljeberg, 24 oktober 2020 kl. 05:03:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

är normill en påhittad stad i usa eftersom det finns tvättbjörnar och vad är det så hemlig i den hemliga anläggningen som ingen vet om ute i öknen.

Daniel Hofverberg

Vilken serie eller film syftar du på?

clara liljeberg


clara liljeberg

den med spöken,enhörningar,formbytare och häxor.

Anders M Olsson

Normill är en påhittad amerikansk stad som inte finns i verkligheten. Namnet är en förvrängning av ordet "normal" för att understryka att Dorg Van Dango är en alldeles normal pojke som bor i en alldeles normal stad.

Hans vänner är underliga figurer som har rymt från Area 51, en hemlig militäranläggning som verkligen existerar i Nevada i USA. Ingen utomstående vet väl vad som egentligen pågår där, men det har gått många rykten om att det är där USA gömmer utomjordingar och deras farkoster.

Jag har inte sett tillräckligt av serien för att veta om författarna har några egna (påhittade) förklaringar till vad som händer på Area 51.

clara liljeberg

jag har ett annat rykte om vad som har hänt med andra enhörningar är att det finns en värld bakom vattenfallet fullt med enhörningar som ingen visste om utan att vara den ende av sin sort som var rena tragedin. :'( :'( :'( :'( :'(så sorgligt.

clara liljeberg

jag vet att spöken kan gå på väggar och ta över andras kroppar och enhörningar kan hypnotisera andra med sin blick.

clara liljeberg

vilka symptom finns det i de blå pannkakorna i ägget som ger ödleliknade egenskaper.

clara liljeberg

jag ska skriva till några som gör serien om att det borde läggas upp på svtplay precis som för beccas gäng och jag vet att militären är en snigel som sin djurversion och kanske skriva till de som gör det för göra en ny säsong där eftersom militären nu är snigel och kanske nån osynlig välte saltet så att den dog för alla vet att sniglar inte tål salt och eftersom det inte finns nån militärbas så kanske arbetarna som inte längre jobbar åt honom egentligen är talande djur som har förklätt sig för att inte blir igenkända för att skapa en civilisation där man får vara sig själva och magiska djur och enhörningar för i alla avsnitt är jet den enda enhörningen som finns och kanske finns en märr som tycker att han är stilig.så hej då för denna gång.