Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Peter och Draken Elliott 1977

Startat av Adam Larsson, 24 februari 2021 kl. 01:31:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders M Olsson

Citat från: Will Siv skrivet  7 februari 2023 kl. 01:28:53när? ???

jag ser bara den kortare versionen där, bytte dom ut den?
Den långa versionen finns fortfarande på Disney+, men inte i Sverige. Om man t.ex. befinner sig i USA eller använder VPN till USA får man se den långa versionen.

Problemet är att det bara är den korta versionen som har dubbats till svenska (och en del andra språk). Jag tvivlar på att den långa versionen någonsin har funnits på Disney+ i Sverige. Det skulle i så fall ha varit i textad version.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet  7 februari 2023 kl. 07:36:49Problemet är att det bara är den korta versionen som har dubbats till svenska (och en del andra språk). Jag tvivlar på att den långa versionen någonsin har funnits på Disney+ i Sverige. Det skulle i så fall ha varit i textad version.
Det stämmer bra, det är bara på Disney+ i Nordamerika som den längre versionen har funnits; och då endast med engelskt och spanskt tal och text. På Disney+ i Sverige (och nästan hela Europa) är det alltid bara den kortare versionen som funnits, av logiska skäl.